اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه امروز انجام شد

بازدید مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از خبرگزاری فارس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل به همراه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از خبرگزاری فارس بازدید کرد.

بازدید مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که شامگاه امروز به انجام رسید، معین‌الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل به همراه خسرو مهدوی مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی، مهدی جدی مسئول فضای سایبری و رضا ندایی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی از نزدیک با فعالیت خبرگزاری فارس آشنا شده و با سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل دیداری صمیمی برگزار کردند.

در این دیدار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف استفاده کرد که در این بین باید رسانه‌ها نظیر خبرگزاری فارس نقش پیشتاز و ارزشمند خود را به شایستگی ایفا کنند.

معین‌الدین اسدی گفت: در حال حاضر در حوزه بسیج دانشجویی و همچنین مراکز علمی و دانشگاهی استان برنامه‌ها و فعالیت‌های خوب فرهنگی، ارزشی و اعتقادی انجام می‌شود که ما انتظار داریم در یک تعامل مثبت و سازنده با خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌ها زمینه‌ای را فراهم کنیم تا عموم مردم در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گیرند.

وی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه خبرگزاری فارس در سطح ملی و استانی در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای مختلف به ویژه در حوزه دانشجویی افزود: ما انتظار داریم بیشتر از این تعامل و ارتباط دو سویه تقویت شده و حرکتی را شاهد باشیم تا خبرگزاری فارس بتواند در مراسمات و برنامه‌های برگزار شده دانشگاهی به ویژه به همت بسیج دانشجویی حضور پیدا کرده و به انعکاس این رویدادها کمک کند.

اسدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شایسته است رسانه‌ها ظرفیت استان را بهتر و بیشتر در ابعاد مختلف به ویژه ابعاد ملی معرفی کنند تا این امکان فراهم آید که استان اردبیل به جایگاه اصلی خود برگشته و ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای این دیدار سرپرست خبرگزاری فارس در اردبیل گزارشی از فعالیت خبرگزاری فارس در سطح استان و آمادگی کامل این رسانه برای پوشش اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه دانشگاه ارائه کرده و بر ضرورت تقویت و تعامل ارتباطات دو سویه تاکید کرد.

علیرضا حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس فضایی را در استان فراهم کرده تا تمامی مسئولان فارغ از جناح‌بندی‌های خاص بتوانند عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند اما در این بین ضعفی که مشهود به نظر می‌رسد اینکه عده‌ای از مدیران و مسئولان حاضر به پاسخگویی نیستند و در ارائه گزارش نمی‌توانند از ظرفیت مطلوب رسانه‌های ملی و استانی استفاده کنند.

انتهای پیام/62001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول