اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار خبر داد

ثبت تمام موقوفات در سامانه ملی وقف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: تدبیری در سازمان اوقاف نیز اجرایی شد که تمامی موقوفات در سامانه کشوری سازمان ثبت شده و از مرکز قابل بازدید و بازرسی است.

ثبت تمام موقوفات در سامانه ملی وقف

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فریدونکنار، بیان داشت: دولت جدید با توجه به شعار تدبیر نگاه فرهنگی مطلوبی نیز دارد.

وی افزود: تدبیری در سازمان اوقاف نیز اجرایی شد که تمامی موقوفات در سامانه کشوری سازمان ثبت شده و از مرکز قابل بازدید و بازرسی است.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر و فریدونکنار از تدابیر دولت جدید امکان دسترسی روسای سازمان اوقاف و امور خیریه به ظرفیت‌ها و البته نیازهای بخش‌های مختلف مناطق گوناگون برشمرده می‌شود.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی داشتیم حمایت‌های مناسبی در حوزه وقف انجام شد و دیدیم که دولتمردان دغدغه فراوانی در این حوزه دارند.

سیفی‌کناری ادامه داد: همین تدبیر مناسب از بسیاری مشکلات و نارسایی‌ها جلوگیری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور و فعالیت دولت تدبیر و امید نشانه فعالیت‌های مطلوبی در حوزه‌های مختلف دیده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار بیان داشت: در آینده با دغدغه موجود و همکاری بیش از پیش مسئولان رده‌های مختلف خدماتی مطلوب‌تری در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش مذهبی و فرهنگی داشت.

انتهای پیام/86022/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول