اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

کمبود امکانات موجب توقف حرکت فرهنگی نشود

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: نبود امکانات و اعتبارات نباید موجب توقف و کندی حرکت فرهنگی شود، زیرا از همین روزنه دشمن ورود پیدا می‌کند.

کمبود امکانات موجب توقف حرکت فرهنگی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در جمع اعضای کانون‌های مساجد این شهرستان اظهار داشت: مسیر معنوی و امور فرهنگی مسیر مقدسی است و باید اول از خودسازی آغاز کنیم زیرا تاثیر خودسازی در دیگران و رفتار عملی ما مشوق و انگیزه دیگران می‌شود.

وی افزود: دشمن با تمام توان تلاش می‌کند تا روشنایی را از مسیر تاریکی که خود مهیا  کرده،  حذف کند و با کمک تمام شیاطین نفسانی هنوز هم در این میدان مبارزه قرار دارد و باید مدیران و مبلغان دینی و فرهنگی همیشه این چراغ هدایت را روشن نگه دارند.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: مراقب باشیم تا در مسیر هدایت، یک جامعه و اجتماع را به مخاطره تاریکی و ظلمت گرفتار نکنیم و توفیق هدایت‌گری را به درستی و دقت انجام دهیم.

وی بیان داشت: فرصتی که خدا به عنوان متولی امور فرهنگی و هنری مساجد اعطا کرده است را باید غنیمت بدانیم به دنبال ایده‌های نو و جدید باشیم و چراغ مساجد را همیشه روشن نگه داریم، نوجوانان و جوانان را جذب کنیم و فعالیت‌های خود را برای همه سنین در نظر بگیریم.

نجنو تصریح کرد: نبود امکانات و اعتبارات نباید موجب توقف و کندی حرکت فرهنگی شود، زیرا از همین روزنه دشمن ورود پیدا می‌کند، باید افکار خود را ثبت و ایده‌ها را پرورش دهیم و موجب رشد و تحرک جامعه شویم.

وی افزود: هر کانون یک مناسبت اسلامی و تقویمی را به عنوان شاخص انتخاب کند و سایر کانون‌ها در آن مناسبت با یکدیگر مشارکت و این‌گونه موجب ارتقای شاخص‌های فرهنگی در سطح روستاها شوند.

انتهای پیام/80004‌/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول