اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش پومسه و کیوروگی

تکواندوکاران قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور به روی شیاپچانگ می‌روند

تکواندوکاران پیشکسوت قمی در تلاش برای کسب مدال از پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی شیاپچانگ می‌روند.

تکواندوکاران قمی در مسابقات پیشکسوتان کشور به روی شیاپچانگ می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان چهره‌های قدیمی تکواندو قم با برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان برابر حریفان خود از استان‌های مختلف به میدان می‌روند.

مسابقات قهرمانی پیشکسوتان تکواندو کشور طبق برنامه فدراسیون تکواندو در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و تکواندوکاران شرکت کننده در این پیکارها در هر دو بخش مبارزه (کیوروگی) و اجرای فرم (پومسه) در خانه تکواندو با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در این دوره از مسابقات و در بخش کیوروگی، تکواندوکاران 45 سال به بالا یعنی متولدین دهم دی ماه سال 1347 به پایین در تلاش برای کسب مدال باید در اوزان منفی 58،‌ 68،‌ 80  و به اضافه 80 کیلوگرم بخش آقایان و اوزان منفی 49،‌ 57،‌ 67 و به اضافه 68 کیلوگرم بخش بانوان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که در بخش پومسه نیز تکواندوکاران شرکت کننده در رده‌های سنی 41 تا 51 سال متولد یازدهم دی ماه سال 1341 تا دهم دی ماه سال 1351 و همچنین رزمی‌کاران 51 تا 61 سال متولد یازدهم دی ماه سال 1331 تا دهم دی ماه سال 1341 با یکدیگر پیکار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو برای زمان برگزاری این مسابقات، پذیرش و ثبت نام از تکواندوکاران شرکت کننده در بخش بانوان روز پنجشنبه بیست و ششم دی ماه انجام می‌پذیرد در حالی که زمان برگزاری مسابقات بخش بانوان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح بیست و ششم دی ماه خواهد بود.

همچنین ثبت نام و پذیرش تکواندوکاران مایل به شرکت در پیکارهای بخش بانوان در همین روز از ساعت 13 تا 14 انجام می‌شود در حالی که تکواندوکاران شرکت کننده در بخش مردان رقابت خود را از ساعت 14 و 30 دقیقه روز بیست و ششم دی ماه آغاز می‌کنند.

در این دوره از مسابقات تکواندو قهرمانی رده‌های سنی پیشکسوتان کشور در دوره مقدماتی، تکواندوکاران شرکت کننده فرم‌های 8 تا 10، در مرحله نیمه نهایی فرم‌های 9 الی 12 و در مرحله نهایی فرم‌های 13 الی 14 را اجرا خواهند کرد.

از سوی فدراسیون تکواندو کشورمان مدارک لازم به منظور ثبت نام در این دوره از مسابقات نیز مشخص شده و بر این اساس ارائه معرفی نامه از سوی هیئت تکواندو استان مربوطه، ارائه اصل بیمه ورزشی سال جاری، ارائه گواهینامه کمربند مشکی دان دو بالا، ارائه شناسنامه یا کارت ملی، ارائه یک قطعه عکس و ارائه گواهی صحت سلامت الزامی است و به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی، مدال و جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول