اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور

پسران تکواندوکار قم برای فرار از خطر سقوط به میدان می‌روند

تیم پسران هیئت تکواندو قم در تلاش برای فرار از خطر سقوط به مسابقات لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

پسران تکواندوکار قم برای فرار از خطر سقوط به میدان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم پسران هیئت تکواندو قم در هفته‌های پنجم و ششم از دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز جمعه بیستم دی ماه باید به مصاف تیم‌های اول و پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جام آینده‌سازان المپیک، یعنی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه برود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در بیستمین روز دی ماه و در خانه تکواندو تهران در حالی با هیئت تکواندو قم دیدار می‌کند که دو رقیب سرسخت یعنی مجتمع تولیدی کردان و صنایع استیل البرز در جدول رده‌بندی لیگ برتر جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های این تیم هستند.

تیم پسران هیئت تکواندوی قم نیز که هفته قبل در میان ناباوری، نتایج دو بازی حساس خود را به رقبا واگذار کرد تا وضعیت خوبی در جدول نداشته باشد چاره‌ای ندارد جز اینکه تمام توان خود را برای شکست دادن صدرنشین و فرار از خطر سقوط به کار بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان دیدارهای هفته‌های پنجم و ششم از دور برگشت لیگ برتر نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک، در خانه تکواندوی تهران به انجام خواهد رسید و تیم هیئت قم در دومین مسابقه خود نیز باید به مصاف تیم تکواندو نوجوانان مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران برود.

این در حالی است که در رقابت‌های برگزار شده هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‌های کشور تکواندوکاران در سه مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند که بر این اساس تیم پسران هیئت تکواندوی قم در نخستین گام برابر تیم شرکت رنگ‌سازی ایران با حساب 10 بر صفر نتیجه را واگذار کرد ضمن اینکه تیم استیل البرز با نتیجه 8 بر 2 جوانه را مغلوب خود کرد و مجمتع تولیدی کردان با نتیجه 7 بر 3 در برابر پاس قوامین شکست خورد.

همچنین در بازی‌های هفته چهارم باز هم شکست سنگین دیگری برای تیم هیئت تکواندوی قم رقم خورد و این بار نماینده قم در جدال با تیم مجتمع تولیدی کردان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد تا به لطف برتری تیم جوانه برابر شرکت رنگ‌سازی ایران، هیئت قم همچنان در مکان ششم قرار بگیرد.

در دیگر دیدارهای برگزارشده هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندوی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک تیم تکواندوی پاس قوامین با نتیجه 4 بر 6 در برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مغلوب شد و دیدار 2 تیم شرکت رنگ‌سازی ایران و جوانه نیز با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه خاتمه یافت.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول