اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کردستان خبر داد

فعالیت 200 خانه داوطلب در کردستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از فعالیت 200 خانه داوطلب در سطح شهرها و روستاهای استان خبر داد.

فعالیت 200 خانه داوطلب در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن خدابنده‌لو، ظهر امروز در همایش باران مهربانی که به مناسبت روز داوطلب در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان یکی از استان‌های پیشرو کشور در حوزه خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه بوده و هم‌اکنون 200 خانه داوطلب در سطح استان فعال هستند.

وی افزود: خدمات خیرخواهانه مردم کردستان به خانه‌های داوطلب محدود نشده و اهالی این استان فرهنگی در حوزه‌های مختلف با تأسی از سیره رسول‌الله(ص) برای رفع دغدغه‌های معیشتی و آلام همنوعان خویش در سراسر کشور همت می‌گمارند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان کردستان تصریح کرد :طی 10 ماه گذشته شاهد فعالیت 20 کاروان سلامت در قالب پزشکی، پیراپزشکی و مامایی در همه شهرستان‌های استان بودیم.

خدابنده‌لو افزود: 33 هزار و 700 ویزیت رایگان در اجرای طرح کاروان سلامت با پشتیبانی داوطلبین انجام شد و این مهم توانست بسیاری از مشکلات درمانی اهالی روستاهای محروم و دورافتاده استان را رفع نماید.

وی افزود: در راستای اجرای طرح همای رحمت نیز بیش از 2میلیارد ریال کمک مردمی از سوی داوطلبان استان جمع‌آوری شد که این میزان اعتبار در بین 2 هزار و 500 خانوار بی‌بضاعت استان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کردستان اظهار کرد: در قالب طرح فرشتگان رحمت نیز حدود 2 میلیارد ریال مواد خوراکی تهیه و در بین بیش از 2 هزار و 600 خانوار بی‌بضاعت استان توزیع شد.

خدابنده‌لو خاطرنشان کرد: جامعه داوطلبان استان در راستای کمک و یاری بیماران خونی نیز بیش از هزار واحد خونی و فراورده‌های مرتبط را اهدا کرده و در ایام مختلف سال نیز این سنت حسنه را ادامه خواهند داد.

وی اجرای طرح‌های داوطلبانه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و امدادی، اعزام کاروان‌های سلامت و نیکوکاری را از دیگر خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان طی 10 ماه اخیر نام برد.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز قطب‌الدین صادقی کارگردان و بازیگر مشهور تئاتر و سینمای کردستانی، بیژن ذولفقار نسب مربی و پیشکسوت عرصه فوتبال کشور و هادی ضیاء‌الدینی هنرمند برجسته کردستانی به صورت نمادین به عضویت جمعیت داوطلبان استان کردستان درآمدند.

انتهای پیام/79006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول