اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر تنکابن خبر داد

آمادگی اکیپ امدادی هلال احمر در تنکابن و عباس‌آباد

رئیس هلال احمر تنکابن گفت: دو اکیپ امدادی کناره و کوهستان به صورت 24 ساعته آمادگی امداد رسانی به حادثه‌دیدگان دو شهرستان تنکابن و عباس‌آباد را دارند.

آمادگی اکیپ امدادی هلال احمر در تنکابن و عباس‌آباد

یدالله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن افزود: دو اکیپ امدادی زبده و آموزش‌دیده در پایگاه‌های امدادی خشکه‌داران حد فاصل دو شهرستان و منطقه 2 هزار و 3 هزار تنکابن برای امدادرسانی به هر حادثه‌دیده‌ای در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه این اکیپ‌ها در هر شیفت با چهار نیروی مجرب و یک دستگاه آمبولانس مجهز به صورت 24 ساعته آماده انجام ماموریت‌های امدادی هستند، گفت: عمده‌ترین مشکلات نیروهای امدادی در منطقه ترافیک شهری به ویژه در فصول تعطیلات، امدادرسانی در سواحل به دلیل نبود تجهیزات ویژه و پراکندگی مناطق روستایی و راه‌هایی نامناسب در مناطق روستایی است.

وی با اعلام اینکه به زودی جمعیت هلال احمر در این شهرستان‌ مستقر می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه عباس‌آباد جاده‌ای کوهستانی به کلاردشت دارد و این مسیر به دلیل گردشگری بودن پرتردد است، استقرار این جمعیت در عباس‌آباد و افزایش خدمات امدادی و نیز در نظر گرفتن یک پست امدادی در این منطقه با افزایش خدمات این جمعیت به ویژه در سواحل و مسیر کوهستانی آن از جمله ضروریاتی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/86020/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول