اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مهم‌ترین اندیشه انقلاب اسلامی تلفیق دین و سیاست بود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مهم‌ترین اندیشه انقلاب اسلامی تلفیق دین و سیاست بود.

مهم‌ترین اندیشه انقلاب اسلامی تلفیق دین و سیاست بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، علیرضا یونسی رستمی امشب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندرود، انقلاب اسلامی را موجب به وجود آمدن زلزله‌ای در قرن بیستم دانست که جهان را متوجه عظمت مردم ایران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: اندیشمندان تئوری انقلاب در حوزه‎های مختلف انقلاب کتاب‎های مختلفی را به نگارش در آورده‎اند، هر کسی از منظر خود انقلاب اسلامی در ایران را مورد بررسی قرار داده است اما در همه این بررسی‏ها تنها بخشی از ارزش‏های انقلاب اسلامی بیان شده است.

وی مهم‌ترین اندیشه انقلاب اسلامی را تلفیق دین و سیاست دانست و افزود: همه مطالب طرح شده در دنیای غرب به همراه اندیشه‎های اسلامی در انقلاب اسلامی وجود دارد تا جایی که در چند دهه اخیر مردم قدرت و عظمتی مانند جمهوری اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در کشور ندیده‌اند.

یونسی گفت: مردم ما در انرژی هسته‎ای سال‎های زیادی استقامت کرده‎اند تا امروز استکبار با پای خودش به پای میز مذاکره آمده است توافقنامه امضا شده است و در آینده نیز کارها به ایستادگی مردم ایران پیش می‌رود.

وی اظهار داشت: در طول این سال‎ها معجزات بسیاری در دل این انقلاب رقم خورد که اگر لطف خدا نبود هر کدام از این مشکلات به تنهایی حکومت‎هایی را از پای در آورده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: همه شواهد نشان می‎دهد که انقلاب اسلامی به خوبی پیش می‎رود من به جرات می‎گویم که رهبری به صلابت و پاکی رهبر معظم انقلاب وجود ندارد و مردم ایران توانستند با همبستگی وحدت‎نظر و با هم بودن توانستند کارها را به پیش ببرند.

وی گفت: تکمیل پروژه‌های دولت قبل در مازندران یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد اما این تمام ماجرا نیست زیرا مردم همواره با دست خالی وحدت و ایمان توانستند کارها را به پیش ببرند.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول