اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات دیدار امروز نمایندگان مجلس با رئیس جمهور

‌تاکید روحانی بر ادامه پرداخت یارانه‌ها/ شناسایی گروه‌های هدف انجام می‌شود

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب گفت: حدود 20 نفر از نمایندگان امروز در مورد مسائل اصلی کشور با رئیس جمهور در جلسه‌ای به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداختند.

‌تاکید روحانی بر ادامه پرداخت یارانه‌ها/ شناسایی گروه‌های هدف انجام می‌شود

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حدود 20 نفر از نمایندگان امروز در مورد مسائل اصلی کشور با رئیس جمهور در جلسه‌ای به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداختند.

حسینی ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها از جمله موضوعات اصلی بود که در این جلسه مطرح شد. هدفمندی یارانه‌ها باید مدیریت شود و اصولی باشد تا افراد نیازمند شناسایی شده و طبق قانون حقوق خود را دریافت کنند.

وی قانون هدفمندی یارانه‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که در راستای عدالت اجتماعی اجرا شده و بر ادامه این طرح براساس تدبیر و مدیریت صحیح تاکید کرد.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب، گروه‌های هدف همچون روستاییان و افراد نیازمند و زیر پوشش نهادهای حمایتی باید با دقت شناخته شوند.

وی خاطرنشان کرد: راهکارهایی برای بهبود وضعیت تولید و موضوع حامل‌های انرژی در جلسه نمایندگان مجلس با رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی بیان داشت: توجه به محیط زیست برای کاستن از آلودگی هوا، اشتغال، بیمه و موضوعات مربوط به حوزه تامین اجتماعی نیز از جمله موضوعات دیگری بود که مطرح شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب با بیان اینکه دولت باید اولویت‌بندی نیازهای جامعه را انجام بدهد، گفت: من در این جلسه به ‌عنوان خادم مردم استان کرمانشاه حضور داشتم.

حسینی با تاکید بر اینکه یارانه تمام افراد قطع نمی‌شود، تصریح کرد: دولت بنا دارد سفرهای استانی خود را آغاز کند و رئیس جمهور در نخستین سفر استانی خود هفته آینده به خوزستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است سفرهای استانی دولت مصوبه‌ای نداشته باشد و برای بررسی مشکلات از نزدیک صورت بگیرد، متذکر شد: ارائه سبد کالایی به مردم نیز در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/2700/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول