اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

فرمانده مرزبانی گیلان از دستگیری سه نفر قاچاقچی به همراه 68 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، سید یوسف مرتضوی ظهر امروز در جلسه مرزبانی گیلان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی نیروهای مرزبانی در راستای کنترل مرزها اظهار کرد: ماموران اطلاعاتی مرزبانی گیلان از توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی آگاه شدند.

وی ادامه داد: ماموران اطلاعاتی مرزبانی گیلان با تحقیقات و تلاش شبانه‌روزی چند ماهه با استفاده از شگردهای ویژه متوجه ورود محموله مواد مخدر از طریق استان‌های جنوبی به رودبار شدند.

مرتضوی به اقدام ضربتی نیروهای مرزبانی گیلان در شهر منجیل در نزدیکی شهرستان رودبار اشاره کرد و افزود: در عملیات مذکور یک دستگاه خودروی نیسان به رانندگی فردی اهل استان فارس توقیف شد.

فرمانده مرزبانی گیلان با بیان اینکه تعداد 34 قوطی پلاستیکی حاوی 40 کیلو و 800 گرم تریاک از خودروی مذکور کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در باک بنزین جاسازی شده بود.

وی به کشف 28 کیلوگرم حشیش در لاستیک زاپاس خودروی مذکور اشاره کرد و گفت: در مجموع 68 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه سه نفر قاچاقچی در عملیات مذکور دستگیر شدند، اظهار کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی گیلان از رصد شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر توسط این فرماندهی خبر داد و یادآور شد: ماموران مرزبانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تکنیک‌های پیشرفته با تمام توان با قاچاقچیان و متجاوزان مرزی مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/84001 /ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول