اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب:

11 توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در بناب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بناب گفت: 11 متهم به توزیع و قاچاق مواد مخدر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

11 توزیع‌کننده و قاچاقچی مواد مخدر در بناب دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش بعد از امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده این طرح در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: یگان‌های عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر، طرح مذکور را به مدت چند روز در برخی روستاهای تابعه و باغات اطراف شهرستان به اجرا درآوردند که در این طرح موفق به دستگیری 11 متهم به توزیع‌کننده خرد و یک قاچاقچی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی بناب تصریح کرد: از متهمان مقداری انواع مواد مخدر به میزان تقریب دو کیلو همچنین پنج عدد وافور و یک عدد ترازوی توزین کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بناب در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در ایران یکی از دستاوردهای بزرگ نظام در بحث مبارزه با مواد مخدر وجود دارد به‌طوری که توفیقات ایران در این حوزه در دنیا زبانزد خاص و عام است و همه اذعان دارند که ایران در جنگ تمام‌ عیار با قاچاقچیان موادمخدر قرار گرفته است.

وی افزود: باید در نظر داشت که خطر مواد مخدر در جنگ نرم گنجانده شده است و اهداف حساسی را دنبال می‌کند که قشر جوان و خانواده‌های اسلامی در تیررس این اهداف قرار دارند.

سلطانی‌وش تاکید کرد: در امر مبارزه با مواد مخدر تمام دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری باید هماهنگ و همگام‌ برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند تا شاهد مصون‌سازی و واکسیناسیون آحاد سالم و در معرض خطر جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای تضعیف نظام اسلامی جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، یاد‌آور شد: دشمن تلاش می‌کند با اقدامات مختلف زمینه‌ گسترش استفاده‌ مواد ‌مخدر صنعتی در ایران را افزایش دهد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول