اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر خواستار شد

احداث پست بازرسی در مسیر کاشمر نیشابور برای مقابله با مواد مخدر

فرماندار کاشمر گفت: احداث پاسگاه ایست و بازرسی در جاده کاشمر به نیشابور یکی از ضروریات مهم برای مقابله با ترانزیت مواد مخدر و کالای قاچاق است.

احداث پست بازرسی در مسیر کاشمر نیشابور برای مقابله با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: اگر چه امور مربوط به این حوزه به دلیل کمبود نیرو با تأخیر انجام می‌شود و این امر محسوس نیست اما تقاضا داریم فرماندهی انتظامی استان نسبت به رفع این مشکل تدابیری بیندیشد.

وی احداث پاسگاه ایست و بازرسی در جاده کاشمر به نیشابور را یکی از ضروریات مهم برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و کالای قاچاق دانست و ادامه داد: این موضوع در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور فرماندهی انتظامی استان برگزار شد مصوب و به تأیید شورای تأمین نیز رسید؛ در حال حاضر نیز زمین مورد نیاز در روستای اکبرآباد تأمین شده و مورد تأیید قرار گرفته است بنابراین امیدواریم با راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پاسگاه شاهد آغاز به کار آن باشیم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان نهادی کامل و جامع در عرصه امنیت و حفاظت از مرزها، یکی از نهادهای مؤثر و کارآمد نظام است، یادآور شد: در فتنه 88 نیروی انتظامی به عنوان مظلوم‌ترین نیرو در عرصه دفاع از انقلاب و جایگاه ولایت فقیه به خوبی در مقابل فتنه‌گران با جانفشانی در مدت 8 ماه مقاومت و ایستادگی کرد.

وی برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی در جامعه را از وظایف ذاتی نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: به برکت حضور مستمر نیروی انتظامی و همکاری و همراهی با سایر دستگاه‌های متولی امنیت در شهرستان، در حال حاضر هیچ مشکل ناامنی در کاشمر وجود ندارد.

گفتنی است؛ بهمن امیری‌مقدم فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در حکمی ابوالقاسم باقری را به سمت سرپرست فرماندهی انتظامی کاشمر منصوب و از زحمات و تلاش‌های 4 ساله شیخی‌نژاد در کاشمر که به درجه بازنشستگی نائل آمده بود، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول