اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهره‌برداری پتروشیمی خارگ:

کیفیت و کمیت محصولات پتروشیمی خارگ، حرف اول را در منطقه می‌زند

رئیس بهره‌برداری پتروشیمی خارگ اظهار داشت: کیفیت و کمیت محصولات پتروشیمی خارگ، حرف اول را در منطقه می‌زند.

کیفیت و کمیت محصولات پتروشیمی خارگ، حرف اول را در منطقه می‌زند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، مسعود انصاری صبح امروز در نشست مسئولان پتروشیمی خارگ اظهار داشت: پتروشیمی خارگ از تحریم‌ها نهایت استفاده را کرد و در چهار ماه گذشته نیز تلاش مضاعفی برای بالا بردن هم کیفیت و کمیت محصولات داشتیم  و با راه‌اندازی و در مدار قرار دادن مخزنی که در ماه گذشته به بهره‌برداری رسید و در مدار قرار گرفت، توانستیم زمینه را برای ذخیره 20 هزار پروپان مهیا کنیم و این مسئله ریزش در کارخانه و ریسک کار را بسیار کاهش داده است.

وی افزود: در چند ماه گذشته با توجه به اینکه با توجه به تحریم‌های موجود در سطح منطقه و جهان مشتریان ما محدود‌تر شد، پیگیری‌ها و تغییراتی در کیفیت محصولات در دستور کار قرار گرفت که بحمدالله با بالا رفتن کیفیت محصولات شاهد افزایش فروش و درخواست‌ها برای خرید محصولات بوده‌ایم و به نوعی تعداد مشتریان ما نیز افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس بهره‌برداری پتروشیمی خارگ خاطرنشان کرد: پتروشیمی خارگ برای افزایش خوراک موجود و با همکاری و رایزنی‌هایی که با شرکت فلات قاره خارگ صورت داد، توانست با راه‌اندازی خط لوله 28 اینچی از سکوی ابوذر، آن را 15 میلیون فوت مکعب و همچنین با راه‌اندازی خط لوله 8 اینچی از چاه‌های درود 3، آن را 8 میلیون فوت مکعب افزایش دهد.

وی با اشاره به تعمیرات صورت گرفته در پتروشیمی خارگ افزود: ما با تعمیر و راه‌اندازی قسمت‌های جدید، ظرفیت متانول را به 100 درصد افزایش دادیم و امسال و سال آینده هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت و با قدرت بسیار بالایی در منطقه خلیج فارس، هم از لحاظ کمیت و کیفیت حرف اول را می‌زنیم.

انتهای پیام/66006/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول