اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیر مجتمع پتروشیمی خارگ:

تولید پتروشیمی خارگ دو برابر می‌شود

جانشین مدیر مجتمع پتروشیمی خارگ، از دو برابر شدن تولید پتروشیمی خارگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تولید پتروشیمی خارگ دو برابر می‌شود

بهروز صنیع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: مقدمات اولیه راه‌اندازی و نصب فاز دوم پتروشیمی خارگ انجام شده است، که تولید آن معادل تولید کارخانه فعلی موسوم به متانول خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه نیز در زمینه راه‌اندازی این مجتمع خریداری شده است و در برنامه‌ریزی توسعه پتروشیمی خارگ گنجانده شده است.

جانشین مدیر مجتمع پتروشیمی خارگ با تاکید بر استفاده از نیروهای متخصص بومی در این زمینه تصریح کرد: راه‌اندازی و نصب این مجموعه به دست نیروهای متخصص و بومی انجام خواهد شد و نیروهای ما در طی این سال‌ها، تجارب مفید و خوبی کسب کرده‌اند و توانایی انجام این کار را دارند.

وی با اشاره به اشتغالزایی این مجموعه در صورت راه‌اندازی افزود: راه‌اندازی این مجموعه گامی موثر در اشتغالزایی جوانان بومی خواهد بود، همانطور که در حال حاضر از قبل فعالیت این مجموعه، بیش از 1100 خانوار ارتزاق می‌کنند.

صنیع عنوان داشت: با توجه به اینکه شرایط کاری در این محیط کمی سخت است، تمامی نیروها به صورت اقماری خدمت می‌کنند و انگیزه بالای کارکنان این مجموعه، سختی کار را با نتیجه‌ای که رقم می‌زنند به شیرینی تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول