اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای جیرفت:

بارندگی‎های اخیر خسارتی به تأسیسات آب جیرفت وارد نکرد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان جیرفت گفت: بارندگی‎های اخیر خسارتی به تأسیسات آب و فاضلاب این شهرستان وارد نکرد و از این نظر کمترین خسارت به این بخش‎ها وارد شده است.

بارندگی‎های اخیر خسارتی به تأسیسات آب جیرفت وارد نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد سنجری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه در این شهرستان اظهار داشت: بحث نزولات جوی اخیر موجب خوشحالی مردم و متولیان آب شد.

وی افزود: بارندگی‎های اخیر خسارتی به تأسیسات آب و فاضلاب وارد نکرد و از این نظر کمترین خسارت به این بخش‎ها وارد شده است.

هوشنگ سنجری مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جیرفت اظهار داشت: سطح آب اکثر چاه‎های منطقه طی روزهای اخیر پایین رفته بود.

وی افزود: همچنین در پی بارندگی‎های اخیر در چند مورد با قطعی آب مواجه بودیم، اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

لطفعلی مسلمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت اظهار داشت: تمام کارکنان این مرکز همواره پای کار بودند و با مشکل خاصی در منطقه مواجه نشدیم.

مجتبی شادجو معاون بهره‎برداری اداره برق شهرستان جیرفت اظهار داشت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه‎ای که از قبل انجام شده بود، روز اول بارندگی فقط یک خط با قطعی مواجه شد.

وی افزود: در روز دوم نیز در سه خط با قطعی برق مواجه بودیم که با پیگیری‎های انجام شده، مشکل موجود برطرف شد.

شادجو با بیان اینکه در حال حاضر در تمام خطوط برق جریان دارد، تصریح کرد: فقط در منطقه میجان یک ترانس سوخته و به دلیل برف‌گیر بودن منطقه هنوز موفق به تعویض آن نشدیم.

وی ابراز داشت: هنگام بارش برف در منطقه دلفارد و جبالبارز به دلیل اینکه برق آن‎ها از یک خط  تأمین می‎شود با قطعی مواجه بودیم که در اسرع وقت منطقه دلفارد را از طریق راین برق‎دار کردیم.

شادجو عنوان کرد: امیدواریم با راه‎اندازی پست جیرفت سه این مناطق تفکیک شده و قابلیت اطمینان شبکه افزایش پیدا کند.

ماشاء‎الله شفیعی رئیس اداره مخابرات شهرستان جیرفت اظهار داشت: فقط یک مورد قطعی مخابرات در مسیر دلفارد و سربیژن داشتیم که البته به دلیل قطعی برق رخ داده بود، البته این مشکل در اسرع وقت با همکاری اداره برق رفع شد.

انتهای پیام/80001/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول