اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر:

بارندگی موجب خسارت به تنها کتابخانه عمومی بوشهر شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: بارندگی‌های اخیر در بوشهر موجب خسارت به تنها کتابخانه عمومی بوشهر شد.

بارندگی موجب خسارت به تنها کتابخانه عمومی بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صدرالله محتشم صبح امروز در جمع شماری از خبرنگاران با اشاره به وضعیت کتابخانه عمومی شهر بوشهر، اظهار داشت: این کتابخانه هر روز میزبان شمار زیادی از دانش‌‌آموزان و دانشجویان است و خلأ در خدمات‌رسانی این کتابخانه موجب نارضایتی دانشجویان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در فصل امتحانات قرار داریم این کتابخانه روزهای شلوغی را سپری می‌کند اما بارندگی اخیر مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

محتشم تصریح کرد: بارش شدید باران در روزهای اخیر موجب شد این کتابخانه با مشکلاتی مواجه شود و بخش‌های زیادی از آن غیر قابل استفاده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اضافه کرد: زیبنده نیست مرکز استان تنها یک کتابخانه عمومی داشته باشد و این معضل چندین ساله بوشهر بوده و هست در حالی که باید 48 کتابخانه داشته باشیم اما تنها کتابخانه عمومی هم وضعیت نابسامانی دارد.

وی، خواستار تامین اعتبار لازم برای ساخت کتابخانه در حال ساخت بوشهر شد و متذکر شد: کتابخانه در حال ساخت بوشهر در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به دلیل اینکه اعتبار لازم تزریق نشده عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

محتشم در پایان یادآور شد: همین تنها کتابخانه هم اهدایی یک خیر به نام مصلحیان بوده که منزل مسکونی قدیمی است و توانستیم از همین فضا برای علاقمندان به کتاب امکاناتی فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول