اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش باران در شهرهای مختلف دشتی/ بارندگی خسارت نداشته است

بارش باران در شهرستان دشتی تاکنون خساراتی در بر نداشته است.

بارش باران در شهرهای مختلف دشتی/ بارندگی خسارت نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مدیر منابع آب شهرستان دشتی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی امروز 46 میلی‌متر بارندگی در خورموج گزارش شده است.

سید رضا هاشمی گفت: از صبح امروز تا ساعت 10:50 دقیقه ظهر بر شدت بارندگی افزوده شده است و هم‌اکنون بارش‌ها در سراسر شهرستان دشتی ادامه دارد.

شهردار خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: بارندگی اخیر موجب خوشحالی مردم شده است و چهره شهر زیبا شده و الحمدالله خسارتی در پی نداشته است.

احمد شیخیانی اضافه کرد: قبل از بارندگی‌های اخیر اقدام به تمیز کردن آبراه‌های فصلی و دره‌ها در شهر کرده‌ایم و به همین دلیل شاهد هیچ‌گونه آبگرفتگی در شهر نیستیم و آب‌ها به صورت روان در حال خارج شدن هستند؛ ضمن اینکه تمام نیروهای شهرداری در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهردار بادوله نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: بارندگی از روز گذشته تاکنون به‌ شدت در بادوله ادامه دارد.

عبدالله آسیایی‌نژاد تأکید کرد: مشکلی تاکنون نداشته‌ایم و پرسنل شهرداری در آمادگی کامل به سر می‌برند.

شهردار کاکی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی ابراز داشت: به اتفاق چند تن از پرسنل شهرداری در مناطق مختلف شهر بازدید کردیم و از نزدیک شاهد آبگرفتگی در سطح شهر هستیم.

غلامحسین محمدی‌نیا اذعان داشت: شهر دچار آبگرفتگی شدیدی شده است که کم‌کم فروکش می‌کند و در حال حاضر خسارتی در پی نداشته است.

انتهای پیام/66001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول