اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 2 روز از بارش برف

راه 16 روستا در بخش جبالبارز جیرفت همچنان مسدود است

بخشدار جبالبارز گفت: در پی بارش سنگین برف در منطقه جبالبارز هم‎اکنون جاده حدود 16 روستا در دهستان‎های مسکون و سقدر مسدود است.

راه 16 روستا در بخش جبالبارز جیرفت همچنان مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف در منطقه جبالبارز هم‎اکنون در محورهای اصلی مشکل چندانی نداریم.

وی با تقدیر از تلاش‎های جمعیت هلال احمر، راهداری، اورژانس و پلیس‎راه، افزود: تمام مسئولان با همکاری و انسجام تلاش کردند تا خللی در تردد محور اصلی به وجود نیاید و این امر کاملاً مشهود و ملموس بود.

سعیدی با انتقاد از این امر که پس از پایان بارندگی روستاهای ما مظلوم واقع می‎شوند، تصریح کرد: بحث کمبود امکانات موجب می‎شود تا به این مناطق کمتر رسیدگی شود و طی دو سال گذشته مشکلات بسیاری در این زمینه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به جمعیت زیاد برخی از روستاها هنوز بازگشایی مسیرهای آن‎ها انجام نشده است، ابراز داشت: هم‎اکنون نیز یک گروه چهار نفره در روستای گمین در میان برف‎ها گرفتار شده و با وجود تلاش‎های بسیاری که تاکنون صورت گرفته، هنوز نتوانستیم، آنان را نجات دهیم.

سعیدی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری فرمانداری و جمعیت هلال احمر از طریق امداد هوایی نجات این افراد ممکن شود، عنوان کرد: همچنین حدود هشت نفر در سایت هوایی جبالبارز نیازمند آذوقه و سوخت هستند.

بخشدار جبالبارز گفت: برخی از افراد نیازمند و مستمند در روستاها و مناطق عشایری نیز نیازمند کمک هستند که می‌طلبد در صورت امکان مساعدت لازم نسبت به آن‎ها صورت گیرد.

سعیدی با اشاره به اینکه جاده حدود 16 روستا در دهستان‎های مسکون و سقدر مسدود هستند، بیان داشت: از اداره راه و شهرسازی و راهداری نیز تقاضا می‎شود، پس از بازگشایی راه‎های اصلی تلاش خود را برای بازگشایی مسیرهای مسدود روستایی نیز به کار گیرند.

وی از وجود مشکل در جایگاه سوخت سقدر خبر داد و اذعان داشت: در زمینه برق نیز هم‎اکنون مشکلی وجود ندارد، اما در صورت وزش توفان ممکن است با قطعی برق مواجه شویم که این امر نانوایی‎های منطقه را به دلیل استفاده از برق تحت تأثیر قرار می‎دهد.

انتهای پیام/80001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول