اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

9 راه روستایی استان زنجان مسدود است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به بارش‌های اخیر 9 راه روستایی استان زنجان مسدود است.

9 راه روستایی استان زنجان مسدود است

مسعود خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر محورهای اصلی استان بازگشایی شده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در همه محورهای اصلی استان تردد بدون زنجیر امکان‌پذیر است، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی احتمال باد شدید و کولاک وجود دارد و مسافران و رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: با توجه به کولاک و باد شدید برف اطراف محورها به جاده‌ها منتقل شده و نیاز به زنجیر چرخ است.

این مسئول در ادامه به محورها و راه‌های روستایی استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: هم‌اکنون 9 راه روستایی استان از بین 950 راه روستایی موجود مسدود است.

خوشکام با اشاره به اینکه در حال حاضر شش راه روستایی شهرستان ایجرود مسدود است، افزود: دو راه روستایی شهرستان خرم‌دره و یک راه روستایی شهرستان ابهر مسدود است.

وی با بیان اینکه یک سری از محورهای مواصلاتی شهرستان زنجان و ماهنشان با توجه به وزش باد و کولاک با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، ادامه داد: کارکنان راهداری استان برای بازگشایی این محورها تلاش می‌کنند و تا آخر وقت این محورها بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/73008/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول