اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت بدمینتون استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس:

هیئت بدمینتون اصفهان وضعیت خوبی ندارد

رئیس کمیته استعدادیابی هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: هیئت بدمینتون استان اصفهان وضعیت خوبی ندارد.

هیئت بدمینتون اصفهان وضعیت خوبی ندارد

حسین هاشمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به محرومیتش از تمام فعالیت‌های ورزشی در این رشته از سوی رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان اظهار کرد: محرومیت من تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده است و همچنین یک دوره از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور محروم شده‌ام.

وی تصریح کرد: زمانی که از آقای اسماعیلی رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان در این مورد سؤال کردیم وی پاسخ داد شما نباید علیه من به اداره کل ورزش و جوانان استان نامه می‌زدید.

بازیکن اصفهانی تیم ملی بدمینتون پیشکسوتان با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به این رأی به فدراسیون اعتراض کردم ادامه داد: با حکمی که صادر شده دیگر جرأت انتقاد ندارم، درحالی‌که آقای اسماعیلی تاکنون تنها شعار داده‌اند و عمل مثبتی از وی تاکنون ندیده‌ام.

وی ادامه داد: کجای دنیا جرم است که در پاسخ به انتقاد باید محروم شویم و کدام محکمه‌ای فردی را یک طرفه محروم می‌کند.

هاشمیان با بیان اینکه آقای اسماعیلی از لحاظ شخصیتی فردی محترم است و من وی را دوست دارم اضافه کرد: اما شخصیت ورزشی رئیس هیئت بدمینتون از این رشته نیست، هیئت دبیر ندارد و 5 سال است که رقابت‌های تیمی استان برگزار نشده است و فردی که ادعا می‌کند من برنامه دارم هیچ کاری در این زمینه انجام نداده است.

وی تاکید کرد: از 30 میلیونی که رئیس قبلی هیئت گذاشته بود وی تمامش را هزینه بیهوده کرد، درصورتی‌که باید این پول را خرج قهرمانان این رشته در اصفهان می‌کرد.

رئیس کمیته فنی هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: حتی به آقای اسماعیلی گفتیم یک دستگاه مینی‌بوس برای هیئت بخرد تا قهرمانان را به رقابت‌های کشوری بفرستیم و به جرئت می‌گویم می‌شد با این کار سالی 10 تا 15 میلیون صرفه‌جویی کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های ما به واقع محروم هستند تصریح کرد: به آقای اسماعیلی گفتیم شما حداقل یک دبیر فنی برای هیئت انتخاب کنید تا کارها به خوبی انجام شود، اما در حال حاضر باید بگویم کارهای وی غیر فنی و غیر کارشناسانه است.

هاشمیان افزود: در حال حاضر بدمینتون اصفهان به طور تقریبی تعطیل است به این دلیل که وی حاضر نیست انتقادپذیر باشد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که ما روی آن تاکید داشتیم پایه‌ها بودند و من هم در این زمینه یک سال با بهترین استعدادهایی که خودم از مدارس پیداکرده بودم، کارکردیم به این امید که در سال‌های آینده قهرمانی ایران را کسب کنیم، اما آقای اسماعیلی این کار را تعطیل کرد.

مربی ارشد بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه حرف‌هایم را با سند می‌زنم ادامه داد: پنج سال پیش در قهرمانی کشور خردسالان دوم، در نوجوانان هشتم، در جوانان سوم و در المپیاد بزرگسالان سوم شدیم، علاوه بر این‌ها قهرمانانی همچون برادران کرمی و یسری بیگی حضور داشتند که با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید تمام این افتخارات را از دست داده‌ایم.

وی تاکید کرد: درصورتی‌که فرد دیگری نیز رئیس هیئت شود باید پنج سال کار شود تا این عقب‌ماندگی جبران شود.

بازیکن اصفهانی تیم ملی بدمینتون پیشکسوتان گفت: بسیاری از بازیکنان بدمینتون ما از شهرستان بودند که برای آمدن به اصفهان مشکل داشتند و یک هزینه کرایه راه نیز به آنان پرداخت نمی‌شد و به همین دلیل این بازیکنان مستعد دیگر از این رشته بیرون رفتند و باید چند سال کار شود تا جایگزینشان مشخص شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنیم آقای اسماعیلی محترمانه استعفا داده و برود، چرا که ما اعضای مجمع خواهان برکناری وی هستیم و کارهای آن نیز در حال انجام است و اطمینان داشته باشد با آمدن مدیر کل جدید ورزش استان این کار در اولویت است و بهتر است وی هر چه زودتر از سمتش استعفا کند.

هاشمیان ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکن تیم ملی پیشکسوتان هستم قرار بود به یک سفر خارج از کشور بروم که به ناحق محروم شدم و از اعضای مجمع 4 نفر نیز مورد تهدید قرارگرفته‌اند.

انتهای پیام/63020/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول