اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرمرادی در گفت‌وگو با فارس:

میزبانی مسابقات دختران کشور تجربه ارزنده‌ای برای پیشرفت بدمینتون قم بود

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: میزبانی بدمینتون دختران کشور تجربیات گران‌بهایی را برای تلاش به منظور رشد و پیشرفت بیشتر بدمینتون قم در اختیار ما قرار داد.

میزبانی مسابقات دختران کشور تجربه ارزنده‌ای برای پیشرفت بدمینتون قم بود

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: زمانی که میزبانی رقابت‌های بدمینتون رنکینگ دختران کشور را پذیرفتم تصور ما بر این بود که تعداد انگشت‌شماری از استان‌ها در آن حضور یابند اما به یکباره این رقابت‌ها مورد استقبال تمام استان‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: دختران آینده‌دار این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور به مدت دو روز در مرحله نخست پیکارهای رنکینگ بدمینتون دختران کشور در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: نخستین مرحله رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختر در روزهای سوم تا پنجم مهرماه در شهرستان قم برگزار شد و بعد از آن دختران بدمینتون‌باز قم در سایر مراحل نیز با حریفان به رقابت پرداختند.

وی در ادامه با بیان اینکه قهرمانان رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختر کشور که در شهرستان مشهد برگزار شد، مشخص شدند، افزود: فینال مسابقات رنکینگ نونهالان و نوجوانان دختر کشورمان در مشهد برگزار شد و مقام‌های اول یک‌نفره و دونفره نونهالان به بدمینتون‌بازان تیم کرمانشاه، مقام اول یک‌نفره نوجوانان از اصفهان و مقام اول دونفره نوجوانان از خراسان رضوی اختصاص یافت.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز کرد: در قسمت یک‌نفره نونهالان نازنین بشیری از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، رمینا تاجیک از تهران دوم شد و پریا اسکندری از تهران و طراوت علی‌نژاد از سمنان مشترکا سوم شدند.

وی یادآور شد: در قسمت دو نفره نونهالان نازنین بشیری و مائده عزیزی از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافتند، الهام حسینی و مریم گلستانی از بوشهر دوم شدند و پریا اسکندری و نسیم صفایی از تهران به همراه رژین شرافتی و هستی اولیایی از فارس مشترکا سوم شدند.

پیرمرادی افزود: در رده سنی یک‌نفره نوجوانان فریناز یزدانی از اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، زهرا کهریزی از البرز دوم شد، کیانا‌ هاشمی از البرز و عطیه فلاح از یزد به مقام سوم مشترک رسیدند و در قسمت دونفره نوجوانان مبینا نبی‌نژاد و منا جوادی از خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافتند، ضمن اینکه فریناز یزدانی و مریم کیانی از اصفهان دوم شدند و در نهایت زهرا کهریزی و کیانا‌ هاشمی از البرز به همراه الناز منوچهری و پانته‌آ خدابخش از فارس مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول