اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی جوانان

بدمینتون‌بازان قم از مسابقات قهرمانی کشور دست خالی بازگشتند

پسران بدمینتون‌باز قم بدون قرار گرفتن در بین برترین‌های مسابقات بدمینتون قهرمانی رده سنی جوانان کشور از این پیکارها با دست خالی بازگشتند.

بدمینتون‌بازان قم از مسابقات قهرمانی کشور دست خالی بازگشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان سی و یکمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران رده سنی جوانان کشور با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته از استان‌های مختلف به انجام رسید.

این در حالی است که هیئت بدمینتون استان سمنان پذیرای بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها بود و بدمینتون‌بازان جوان استان در این رقابت‌ها به مدت دو روز به شکل تیمی در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با حریفان خود پیکار کردند.

در تیم اعزامی استان به این رقابت‌ها علیرضا یزدانی، عرفان نوری، سجاد ترابی، سید نعیم‌الدین‌ موسوی، محمدباقر ترابی، محمدحسین ثانی، حمید کاظمی و علیرضا افکانه به مربیگری حامد شبانیان با حریفان خود به رقابت پرداختند اما عنوانی نصیب این تیم نشد.

در حالی که کاظم افشاری به عنوان سرپرست، تیم اعزامی استان قم به این مسابقات را همراهی می‌کرد بدمینتون‌بازان قمی نتوانستند خود را به جمع چهار تیم برتر برسانند و در نهایت تیم کردستان به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی کشور بدمینتون جوانان پسر دست یافت.

در مرحله نهایی این رقابت‌ها در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان، مسابقه‌ای حساس بین تیم‌های کردستان و سیستان و بلوچستان برگزار شد که طی آن تیم کردستان با نتیجه 3 بر 2 برابر حریف خود به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، ضمن اینکه تیم سیستان و بلوچستان دوم شد و تیم‌های فارس و البرز مشترکا سوم شدند.

این در شرایطی است که در دیدار نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم سیستان و بلوچستان توانسته بود با نتیجه سه بر یک تیم فارس را شکست دهد و راهی فینال شود، ضمن اینکه تیم کردستان نیز موفق شده بود با نتیجه سه بر یک تیم البرز را شکست داده و دیگر فینالیست این مسابقات لقب بگیرد.

در پایان این رقابت‌ها مدال‌ها و جام‌های قهرمانی با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون و مسئولان شهر سمنان اهدا شد و تیم قم در حالی بدون کسب مدال از این پیکارها بازگشت که بدمینتون‌بازان قمی تا قبل از مرحله نیمه نهایی عملکرد خوبی داشتند اما به حریفان مطرحی برخورد کردند و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماندند ولی در کل امسال برای بدمینتون قم در رده‌های سنی پایه سال خوبی بود و قم برای یکی از معدود دفعات نتوانست از مسابقات قهرمانی کشور مدال بگیرد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول