اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت بدمینتون قم:

مسابقات بدمینتون دختران کشور تجربیات گرانبهایی داشت

نایب رئیس بانوان هیئت بدمینتون استان قم گفت: با اینکه از رقابت‌های دختران کشور مقامی کسب نکردیم اما این پیکارها تجربیات گرانبهایی برای رشد بدمینتون قم به دنبال داشت.

مسابقات بدمینتون دختران کشور تجربیات گرانبهایی داشت

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما تیمی متشکل از بهترین دختران بدمینتون قم را به نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان کشور اعزام کردیم در حالی‌که این پیکارها به میزبانی تهران به انجام رسید.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت بدمینتون استان قم، بدمینتون‌بازان نوجوان استان در این رقابت‌ها به مدت دو روز به صورت تیمی در سالن بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر حریفان خود به میدان رفتند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: در تیم اعزامی استان به این رقابت‌ها شبنم رحمتی آذر، فاطمه مختص‌آبادی، الهه آزاد، نرگس افشاری، عاطفه فرهمندی‌پور، فاطمه جنتی و هانیه علی‌حسنی حضور داشتند و در مجموع؛ عملکرد آنها راضی‌کننده بود.

وی با بیان اینکه این تیم به مربیگری ساناز پیرمرادی با حریفان خود به رقابت پرداخت، اضافه کرد: خانم مریم باقری‌نیا نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامی استان قم به این مسابقات را همراهی می‌کرد و با تجربیات خوب و ارزنده‌ای که این تیم از مصاف با برترین‌های کشور کسب کرد مطمئنا در میادین آینده می‌توانیم شاهد نتایج خوب دختران بدمینتون‌باز قم باشیم.

پیرمرادی در ادامه به اتفاقات رخ‌داده در پیکارهای قهرمانی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان دختر کشور یادواره شهیده ناهید فاتحی‌ کرجو به میزبانی تهران برگزار شد و در پایان تیم اصفهان به مقام قهرمانی این دوره دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی این رقابت‌ها که در سالن بدمینتون استادیوم آزادی تهران بین تیم‌های اصفهان و سمنان برگزار شد، تیم اصفهان با نتیجه سه بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، ضمن اینکه تیم سمنان دوم شد و تیم‌های تهران و البرز مشترکا سوم شدند.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم همچنین با اشاره به تیم‌های برتر رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها، عنوان داشت: فینال نهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان دختر کشور در حالی برگزار شد که تیم فارس در پایان این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید و تیم تهران دوم شد، ضمن اینکه تیم‌های البرز و اصفهان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

وی اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات قهرمانی بدمینتون نوجوانان دختر کشور یادواره شهیده ناهید فاتحی‌ کرجو با شرکت 133 بازیکن در قالب 19 تیم برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها مدال‌ها و جام‌های قهرمانی از سوی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون به تیم‌های برتر اهدا شد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول