اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین:

نگاه مسئولان به شهرستان خمین باید ویژه باشد

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین گفت: نگاه مسئولان به شهرستان خمین باید ویژه و فرا ملی باشد.

نگاه مسئولان به شهرستان خمین باید ویژه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مهدی ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بحث مناطق کمتر توسعه یافته و عنایت‌های مقام معظم رهبری به این شهرستان در جریان سفر سال 79 به خمین و همچنین مصوبه هیئت وزیران در رابطه با تلقی خمین به عنوان یک منطقه کمتر توسعه یافته انتظار می‌رود مسئولان برای اجرایی شدن این مصوبه اقدام لازم را عملیاتی کنند، این درحالی است که نگاه به خمین باید به یک نگاه فرا ملی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: این منطقه زادگاه تاثیرگذارترین شخصیت قرن حاضر است و سالانه نزدیک به 500 هزار گردشگر داخلی و ده‌ها گردشگر خارجی از این شهر بازدید می‌کنند، وجود محرومیت‌‌های به جا مانده هیچگونه توجیهی نمی‌تواند داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین ادامه داد: امیدواریم با برخورداری خمین از مناطق کمتر توسعه یافته بستری فراهم شود تا بخشودگی مالیاتی برای سرمایه گذارانی که آمادگی سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارند، تسریع یابد و دولت تدبیر و امید، امید به زندگی و آینده موفق را برای جوانان جویای نام این شهر با تدبیر مناسب خود فراهم کند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم این روزها که بررسی بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، با اختصاص ردیف اعتباری خاصی برای زدودن غبار فقر و محرومیت از این شهرستان گام‌‌های اساسی و اجرایی خوبی برای عمران هر چه بیشتر این شهر برداشته شود.

ساداتی تصریح کرد: بدون شک وجود جوانان تحصیل کرده و شایسته در کنار برنامه مدون دولت تدبیر و امید برای ارتقای شاخص‌های سازندگی در این شهرستان می‌تواند خمین را در زمره زادگاه رهبران، مطرح کند، این در شرایطی است که اگر امروز به نقطه‌ای که زادگاه یک فرد تاثیرگذار در جهان است، سفر کنیم می‌بینیم که از همه امتیازهای خاص برخوردار است.

وی گفت: امید می‌رود برای یک بار هم که شده دولت، تدبیر مناسبی را اتخاذ کند تا شاهد حل مشکلات این شهرستان باشیم، این انتظار بزرگی از سوی شهروندان خمین نیست، چرا که امام راحل حق بزرگی بر گردن همه مدیران و مسئولان و مردم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمین افزود: می‌طلبد دولت برای زنده نگاه داشتن یاد امام راحل ترتیبی اتخاذ کند تا آرزوی مبلمان شهری و شاخص‌های شهرنشینی برای اهالی این شهرستان محقق شود.

انتهای پیام/87013/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول