اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان

شهرداری صدرنشینی را از دست داد

تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج در مرحله رفت لیگ دسته یک بانوان کشور برابر کوشا سپهر سبلان تهران شکست را پذیرا شد.

شهرداری صدرنشینی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور امروز با برگزاری 3 بازی در شهر ساری پیگیری شد.

در نخستین بازی هفته دوم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک، شهرداری سنندج که تا پیش از بازی‌های امروز هم امتیاز با کوشا سپهر و با 6 امتیاز در صدر قرار داشت برابر جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود صف‌آرایی کرد.

در این رقابت که دقایقی قبل به پایان رسید تیم شهرداری برابر رقیب تهرانی خود، علی‌رغم ارائه یک بازی پایاپای با نتیجه نزدیک 71 بر 66 مغلوب شد.

به این ترتیب کوشا سپهر با کسب این برد 8 امتیازی شد و به تنهایی بر صدر جدول تکیه زد و شهرداری سنندج نیز یک امتیاز به جمع اندوخته‌های خود اضافه اما به رتبه دوم جدول سقوط کرد.

در سایر رقابت‌های روز نخست از هفته دوم، استقلال ساری که در هفته اول هر 3 بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود در خانه خود دست به کار بزرگی زد و با حساب 86 بر 85 پاسارگاد جنوب غرب تهران را شوکه کرد

در دیگر رقابت این هفته پالایش نفت آبادان 87 بر 52 تیم نگون‌بخت شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و این تیم هم 6 امتیاز شد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های استقلال ساری، شهرداری تبریز، شهرداری سنندج، پالایش نفت آبادان کوشا سپهر سبلان و پاسارگاد جنوب غرب تهران برگزار خواهد شد.

در آخرین بازی‌های هفته دوم دور رفت از مرحله نهایی، فردا شهرداری سنندج با پالایش نفت آبادان، استقلال ساری با شهرداری تبریز و کوشا سپهر سبلان با پاسارگاد جنوب غرب تهران مصاف خواهند داد.

انتهای پیام/79012/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول