اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان:

55 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان هستند

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: 55 هزار نفر از بازنشستگان فرهنگی این استان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند.

55 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان هستند

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان فرهنگی خواستار اجرای کامل بیمه طلایی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر اکثر این افراد از هزینه‌های بالای درمانی خود رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان و به ویژه بازنشستگان فرهنگی انتظارات بسیاری را از مسئولان بالا‌دستی دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان در دولت فعلی به خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تأکید بر اینکه مقرر شده بود که بیمه طلایی نسبت به بازنشستگان فرهنگی اجرا شود، عنوان کرد: در حال حاضر این بیمه نسبت به تمام بازنشستگان اجرا شده است، اما خدمات این بیمه نسبت به این افراد پایین است.

این مسئول با اشاره به اینکه این بیمه با عنوان بیمه تکمیلی درمان نسبت به بازنشستگان اجرا می‌شود، بیان داشت: 55 هزار نفر از بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دارند.

روستایی با اشاره به افزایش سهم بیمه بازنشستگان، تأکید کرد: سهم بیمه بازنشستگان برای تأمین دارو به میزان چشمگیری افزایش یافته و این موضوع سبب نا‌رضایتی بسیار بازنشستگان شده است.

وی به ناقص بودن خدمات درمانی بیمه تکمیلی درمان نسبت به بازنشستگان اشاره کرد و متذکر شد: بازنشستگان در زمان پیری و کهنسالی خود نیازمند استفاده از بیمه‌ای هستند که تمام نیاز‌های درمانی آنها را زیرپوشش قرار بدهد، اما خدمات درمانی فعلی جوابگوی نیاز‌های درمانی بازنشستگان نیست.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: بیمه آتیه‌سازان متولی اجرای بیمه تکمیلی درمان نسبت به بازنشستگان است، اما در حال حاضر بیمه آتیه‌سازان مورد تأیید بیمه مرکزی نیست.

وی با تأکید بر اینکه صندوق بازنشستگی کشوری باید نسبت به رسیدگی به وضعیت درمانی بازنشستگان اقدام کند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به اجرای طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با وضعیت درمانی بیمه بازنشستگان اقدام کنند.

روستایی در پایان ابراز داشت: امیدواریم که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای این طرح اقدام کند.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول