اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان:

مسئولان نگاه ویژه به وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان داشته باشند

عضو هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: مسئولان نگاه ویژه به وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه به وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع بازنشستگان استان اظهار کرد: ارزش‌گذاری به رنج و کار خدمتگزاران توفیق بزرگی است که اجر دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: در همین راستا باید مسئولان سازمان تامین اجتماعی و مجلسیان نگاه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان داشته باشند.

صادق‌زاده افزود: توجه به نیازهای مادی و معنوی بازنشستگان، در نظر گرفتن امکاناتی برای گذراندن اوقات فراغت بازنشستگان همراه با برنامه‌های فرهنگی و آموزش متناسب با شرایط آنان از جمله امور ضروری و پراهمیتی است که برای سلامت روحی، روانی و جسمانی آنان توسط دولت، مجلسیان، مسئولان و خانواده‌ها باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان تبریز با بیان اینکه باید این سخن را که "زندگی شایسته، حق مسلم بازنشستگان است" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عملی کنند، تصریح کرد: باید کارگران و بازنشستگان مورد تاکید و پشتیبانی قرار گیرند.

وی گفت: همواره در تمام مراحل، جلسات، سمینارها، همایش، گردهمایی، دیدار و گفت‌وگو با مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری مسائل، مشکلات و نیازهای فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، درمانی و شخصیت انسانی، اسلامی و ارزشمند بازنشستگان را بی‌وقفه ادامه می‌دهم و تا حصول نتایج مثبت همواره از تلاش دست برنخواهم داشت.

صادق‌زاده افزود: کانون بازنشسته شهرستان تبریز یکی از کانون‌های فعال است و هیئت مدیره و بازرسان آن افراد توانمندی هستند که در دفاع از حقوق بازنشستگان کارهای بسیاری انجام داده و برای ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده آنان گذاشته شده، وقت صرف می‌کنند و مشکلات را با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه این مسائل و فعالیت‌ها در اثر پشتیبانی بی‌وقفه شما عزیزان در تمام مراحل فعالیت‌های روزمره کانون است که همیشه باید یار و یاور منتخبان خود باشید. 

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول