اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردشگران زمستانی به سرعین دعوت شدند

تخفیف 75 درصدی هتل‌ها و آب‌درمانی‌ها در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین از ارائه تخفیف 75 درصدی هتل‌ها و آب‌درمانی‌های سرعین برای گردشگران زمستانی سرعین خبر داد.

تخفیف 75 درصدی هتل‌ها و آب‌درمانی‌ها در سرعین

علی واحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سومین جشنواره گردشگری زمستانی سرعین به عنوان شهر چشمه‌های بهشتی از 29 دی ماه سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) آغاز شده و به مدت یک ماه به میزبانی سرعین ادامه خواهد داشت.

وی گفت‌: با تشکیل جلسات و نشست‌هایی که با مسئولان برگزار‌کننده جشنواره به ویژه شهرداری، شورای شهر، هتلداران و صاحبان آب‌درمانی‌ها داشتیم قرار شده است تا سقف 75 درصد تخفیف ویژه زمستانی به گردشگران ارائه شود تا آنها با علاقه‌مندی بیشتر در این جشنواره حضور پیدا کرده و زمینه‌ای فراهم آید تا گردشگری زمستانی در شهر توریستی و گردشگری سرعین بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

فرماندار شهرستان سرعین یادآور شد: برآورد ما این است که در جشنواره زمستانی سرعین بیش از 1.5 میلیون گردشگر در این منطقه حضور پیدا کند و از برنامه‌های متنوعی که در مدت یک ماه اعم از فرهنگی، هنری، تفریحی و توریستی در نظر گرفته شده استفاده کنند.

واحد تصریح کرد: در کنار تدارک این برنامه‌ها قرار است به همت مجموعه‌های تورگردی، تورهای طبیعت‌گردی در سرعین و شهرهای مختلف دیگر راه‌اندازی شود تا بدون خستگی مدت اقامت گردشگران نیز با توجه به تنوع برنامه‌ها و حضور در مناطق مختلف افزایش یافته و بستری فراهم آید تا گردشگران از سفرهای زمستانی خود لذت ببرند.

این مسئول ادامه داد: زیبایی‌های سرعین تنها محدود به بهار و تابستان نیست که بخواهیم بر آن تکیه کنیم بلکه زمستان سرعین نیز زیبایی‌های خاص خود را دارد که در یک تنوع خاص گردشگران از طبیعت زمستانی برف و جلوه‌های زیبای بارش‌های زمستانی در دامنه‌های سبلان و آب‌گرم‌هایی که پذیرای مسافران است امکانی را فراهم کرده تا بتوان در این زمینه با برنامه‌ریزی‌ها و حرکت‌های صحیح درست و هدفمند حرکت کرد.

فرماندار شهرستان سرعین ابراز داشت: در جشنواره زمستانی امسال مسابقات مختلف ورزشی نظیر اسکی، تیراندازی با کمان، بازی‌های بومی و محلی و همچنین هنرمندی هنرمندان برجسته کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود و سعی بر این است تا غرفه‌های صنایع دستی محلی، غذاهای محلی، سوغاتی‌ها و هدایای محلی تدارک دیده شود تا علاقه‌مندان بتوانند از این جاذبه‌ها و دیدنی‌ها نیز لذت ببرند.

واحد در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: در تمام دنیا برای برطرف کردن نقطه ضعفی که در ارتباط با رکود گردشگری در برخی از فصول مشاهده می‌شود به کارهای ترغیبی و تشویقی روی آوردند تا بتوانند بیش از گذشته زمینه و بستری را فراهم کنند تا امر ارزشی در این زمینه رونق گرفته و گردشگری که به عنوان صنعت پردرآمد محسوب می‌شود به نقطه قابل اتکا در توسعه و پیشرفت حقیقی برسد.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول