اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر خبر داد

برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشوری با حضور 12 استان در برازجان

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر از برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشوری با حضور 12 استان در برازجان خبر داد.

برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشوری با حضور 12 استان در برازجان

سیدایمان بکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با بیان اینکه شطرنج از ورزش‌های فکری و نقش این ورزش در پرورش ذهن بازیکنان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار موثر است، اظهار داشت: امیدواریم که هیئت شطرنج مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم به گسترش بیشتر این ورزش در تمام مدارس و دانشگاه‌های استان بوشهر بپردازیم.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متنوع برای رشد این ورزش در دستور کار هیئت شطرنج استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیئت شطرنج استان بوشهر از برگزاری مسابقات شطرنج آزاد کشوری با حضور 12 استان در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری با حضور 12 استان گرامیداشت شهید صادق گنجی در دشتستان برگزار خواهد شد.

بکا تصریح کرد: این مسابقات ویژه آقایان و بانوان است و از دوم تا هفتم بهمن ماه 92 در شهر برازجان برگزار می‌شود که به نفرات اول تا دهم جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، هیئت شطرنج استان و شهرستان دشتستان به میزبانی شهر برازجان برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: در حال حاضر در استان بوشهر با کمبودها و مشکلات بسیار زیادی در زمینه شطرنج روبه‌رو هستیم که با برنامه‌ریزی انجام شده و با مساعدت و همکاری مسئولان، امید بسیاری به پیشرفت روزافزون این رشته در استان داریم.

بکا با اشاره به اقدامات هیئت شطرنج استان در سال‌های اخیر ابراز داشت: بزرگترین اتفاقی که طی چهار سال اخیر انجام شد، بهره‌برداری از خانه شطرنج استان بوشهر بوده و امیدواریم خانه شطرنج شهرستان دیر نیز هرچه سریع‌تر افتتاح شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با رایزنی‌هایی که با فدراسیون شطرنج داشتیم میزبانی فینال مسابقات قهرمانی کشوری شطرنج را سال‌ آینده در بوشهر برگزار کنیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول