اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

استفاده از ظرفیت مردمی برای آسفالت راه روستایی در مازندران

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه تا اواخر دی ماه مردم می‌توانند درخواست‌های خود برای آسفالت راه‌های روستایی را ارائه دهند، گفت: به دنبال استفاده از فرصت‌هایی برای ارائه خدمات به مردم هستیم.

استفاده از ظرفیت مردمی برای آسفالت راه روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سهراب طور عصر امروز در جلسه بررسی آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان با اشاره به اینکه آمل برای رسیدن به شاخص کشوری آسفالت نیاز به 63 کیلومتر راه روستایی جدید دارد، تصریح کرد: این میزان آسفالت 15 میلیارد و 700میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول با اعلام اینکه 122 کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیاز به روکش آسفالت دارد، یادآور شد: این میزان راه روستایی برای آسفالت شدن نیاز به 18 میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی تاکید کرد: 45 کیلومتر از راه‌های روستایی آمل که پرتردد به شمار می‌روند نیاز به روکش آسفالت با اعتبار شش میلیارد و 750 میلیون تومان اعتبار دارد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در دو سال گذشته قریب به 400 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان آسفالت شده است، افزود: در این بخش مازندران رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه تا اواخر دی ماه مردم می‌توانند درخواست‌های خود برای آسفالت راه‌های روستایی را ارائه دهند، یادآور شد: اداره کل به دنبال استفاده از فرصت‌هایی برای ارائه خدمات به مردم است.

این مسئول با تاکید بر اینکه روستاهایی که درخواست آسفالت دارند باید با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه کنند، یادآور شد: در این طرح روستاها باید 50 درصد هزینه آسفالت را تقبل کنند.

طور با بیان اینکه در این خودیاری روستاها ابتدا 25 درصد مبلغ را واریز می‌کنند، افزود: مابقی 50 درصد توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به صورت توافقی دریافت می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول