اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان خبر داد

تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان دشتستان

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان از تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان دشتستان خبر داد.

تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان دشتستان

محمدرضا زیارتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایمن‌سازی جاده‌ها در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: ایجاد راه و بزرگراه و حذف نقاط حادثه‌خیز در دشتستان مورد توجه مسئولان قرار دارد و تاکنون اقدامات زیربنایی بسیار مهمی در این عرصه صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان خاطرنشان کرد: ایجاد بزرگراه برازجان به دیلم از طرح‌های مهم و زیربنایی در دشتستان است که موجبات بهبود و ایمن‌سازی جاده‌ها و تسهیل در آمد و شد شهروندان می‌شود.

زیارتی تصریح کرد: ایجاد راه آسفالته در تمام روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان امری مهم است که با تلاش مسئولان شهرستان و فعالیت اداره کل راه و شهرسازی محقق شده و هم‌اکنون تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت راه آسفالته و ایمن برخوردار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان از تسطیح راه‌های کوهستانی در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این مهم در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور و در راستای رضایتمندی مردم محقق شده است.

زیارتی گفت: تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی نیز با جدیت در دشتستان اجرایی شده که رضایت خاطر مردم روستاها را فراهم آورده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی بیان کرد: ایجاد و نصب علائم جاده‌ای در جاده‌ها و محورهای اصلی شهرستان با کیفیت مطلوبی انجام شده و این امر در ایجاد امنیت در مسیرها بسیار اثربخش بوده است.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول