اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌ کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازگشایی 80 درصد راه‌های روستایی در بویراحمد و دنا

معاون مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره‌ کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 80 درصد راه‌های روستایی مسدود شده در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازگشایی شده‌اند.

بازگشایی 80 درصد راه‌های روستایی در بویراحمد و دنا

بیت‌الله محرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همکاران ما در راه و شهرسازی استان و به خصوص در معاونت راهداری با همه توان برای بازگشایی محورهای ارتباطی روستایی که در برف اخیر مسدود شده‌اند، تلاش می‌کنند.

این مسئول در راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دلیل گستردگی و پراکندگی روستاها و راه‌های ارتباطی روستایی و کمبود تجهیزات به ویژه ماشین‌آلات، بازگشایی جاده‌های مسدود شده تا ساعات آینده به طول خواهد انجامید.

معاون مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در پی این بارش‌ها هم اکنون راه ارتباطی ده‌ها روستای این استان همچنان مسدود است.

وی با بیان این‌که یکی از اصلی‌ترین مشکلات ما در راه خدمات‌رسانی موضوع از رده خارج شدن ماشین‌آلات راهداری است، بیان کرد: تعداد 50 دستگاه از ادوات و ماشین‌آلات راهداری استان در طول دو سال اخیر فرسوده شده و از رده خارج شده‌اند و به دلیل کمبود اعتبارات جایگزینی برای آن‌ها وجود ندارد.

محرابی با ذکر این موضوع که با همه کمی‌ها و کاستی‌ها برای پاکسازی راه‌های روستایی که برف‌گیر هستند اقدامات گسترده‌ای انجام شده است، افزود: تاکنون 80 درصد راه‌های روستایی مسدود شده در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بازگشایی شده‌اند.

وی با بیان این‌که بازگشایی راه‌های روستایی زیلایی از اقدامات راهداری بوده است، ادامه داد: با همه توان در حال بازگشایی راه‌های روستایی کاکان هستیم.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول