اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور تاکید کرد

رعایت اصول ایمنی رانندگی در محورهای راور

فرماندار راور گفت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی جاده‌ای تردد در محورهای ارتباطی راور باید با احتیاط و رعایت اصول ایمنی صورت پذیرد‌.

رعایت اصول ایمنی رانندگی در محورهای راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، در پی بارش شدید برف در مناطق شهرستان راور به ویژه در جاده و محورهای مواصلاتی شهرستان، فرماندار و رئیس ستاد بحران راور به همراه بخشدار مرکزی و تعدادی از اعضای ستاد بحران به بازدید از روند بازگشایی راه‌ها و بررسی این محورها پرداختند.

فرماندار راور در این بازدید با خسته نباشید به راهداران و نیروهای پلیس راه گفت: با توجه به موقعیت فیزیکی شهرستان راور و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و محور مواصلاتی چند استان پهناور و تردد مسیر زیاد بوده و در حال حاضر به دلیل بارندگی عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین امکان‌پذیر نیست.

محمدرضا شریفی افزود: برای پیشگیری از حوادث احتمالی جاده‌ای تردد در محور باید با احتیاط و رعایت اصول ایمنی و به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان خودروها صورت پذیرد‌.

وی با حضور در راهدارخانه و پایگاه جمعیت هلال‌احمر در محور از گروه‌های راهداری و امداد‌رسانی قدردانی کرد.

شریفی با هماهنگی بخشداری کوهساران و جمعیت هلال‌احمر شهرستان نسبت به استقرار مسافران بین راهی اقدام کرده و در این مورد تاکید کرد.

فرماندار راور همچنین در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به اعلام اداره هواشناسی استان کرمان مبنی بر بارش برف در استان و شهرستان راور و احتمال وقوع حوادث ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان دستگاه‌های ذیربط باید آمادگی کامل در مقابله و برنامه‌ریزی لازم در مورد پیشگیری از حوادث احتمالی صورت پذیرد.‌

وی علاوه بر تاکید هماهنگی اعضای ستاد در انجام به موقع وظایف محوله از خدمات اداره راه و شهرسازی شهرستان در راستای بازگشایی محورهای مواصلاتی قدردانی کرد.

شریفی با اشاره به عدم وجود امکانات کافی به منظور خدمت‌رسانی در شهرستان راور شد و خواستار تقویت ابزار و ماشین‌آلات سبک و سنگین ادارات شهرستان توسط مسئولان استان شد.

شریفی با ابراز خرسندی از عدم وقوع حادثه طی بارندگی‌های اخیر بر آگاه‌سازی مسئولان توسط اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در صورت بروز مشکل و حوادث احتمالی تاکید داشت‌.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول