اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان تأکید کرد

ضرورت توسعه اماکن اقامتی در شهر گردشگری همدان

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: توسعه اماکن اقامتی از جمله هتل‌های مجهز و با استانداردهای بین‌المللی از ضرورت‌های شهر همدان است.

ضرورت توسعه اماکن اقامتی در شهر گردشگری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی رضایی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان پیرامون بررسی مشکلات هتل نیمه‌کاره بلوار بعثت اظهار کرد: صنعت گردشگری به عنوان یک پدیده اجتماعی از اشتغالزاترین صنایع در دنیا محسوب می‌شود و در راستای توسعه و تداوم توریسم و صنعت گردشگری شهر نیازمند ایجاد زیرساخت‌هاست.

وی فراهم کردن مراکز اقامتی و هتل‌های مجهز و بین‌المللی را از زمینه‌های ایجاد زیرساخت‌های صنعت گردشگری دانست و افزود: همدان به عنوان شهری توریستی و گردشگری، ظرفیت فراوانی در بخش‌های گردشگری، فرهنگ، اقتصاد و... دارد که رونق صنعت گردشگری همدان رونق اقتصادی را نیز برای این شهر به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: این کمیسیون در راستای رسالت خود در حمایت و بسترسازی امور سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها به ویژه بخش گردشگری در پی رفع مشکلات و پیگیری امور پروژه‌های نیمه‌تمام و تعطیل شهر است.

وی با اشاره به هتل نیمه‌تمام جنب پارک مردم یادآور شد: هتل نیمه‌کاره جنب پارک مردم همدان از جمله پروژه‌های مهمی است که باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

در این جلسه، سرمایه‌گذار پروژه هتل نیمه‌کاره بلوار بعثت متعهد شد نسبت به تکمیل و اتمام پروژه طبق ضوابط و قوانین اقدام کند.

انتهای پیام/89003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول