اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور:

استان البرز پتانسیل‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: استان البرز پتانسیل‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد.

استان البرز پتانسیل‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هوشنگ خندان‌دل بعدازظهر امروز با حضور در جلسه‌ای مشترک با اعضای شورای اسلامی کمالشهر اظهار کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: در این راستا باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران را در این استان بیش از پیش فراهم کنیم.

این مسئول با بیان اینکه یکی از مهمترین مزایای استان البرز همجواری با پایتخت است، ادامه داد: همجواری با پایتخت خود به عنوان سرمایه‌ای مهم تلقی می‌شود.

خندان‌دل بیان داشت: برای اینکه بتوانیم در این حوزه موفق عمل کنیم باید بسته‌های سرمایه‌گذاری را در البرز تعریف کرده و با این اقدام بسترهای سرمایه‌گذاری را در البرز بسیار بیشتر کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تدوین این بسته ادامه داد: این بسته سرمایه‌گذاری امکان اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم می‌سازد و می‌تواند بخش مهمی از مطالبات زیرساختی شهری را مرتفع کند.

وی پیشرفت این استان را مستلزم توسعه زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه صورت گیرد تا البرز نیز مانند دیگر استان‌های بزرگ کشور از استانداردهای زیرساختی برخوردار شود.

خندان‌دل تأکید کرد: مهمترین مطالبه مردم در کمالشهر اختصاص ایستگاه مترو و ایجاد زیرساخت‌های اساسی است که باید مسئولان به این خواسته مردم توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول