اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دهه فجر:

زنگ انقلاب در تمامی مدارس کردستان نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و رئیس کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دهه فجر گفت: در دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در تمامی مدارس استان نواخته می‌شود.

زنگ انقلاب در تمامی مدارس کردستان نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب ظهر امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که با حضور اعضای کمیته در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد از دهه مبارک فجر به عنوان سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نام برد و گفت: هر ساله به همین مناسبت و پاسداشت ارزش‌های انقلاب، حفظ و تداوم آرمان‌های والای امام خمینی (ره) جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تمهید مقدمات برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش و اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان برای آشنایی دانش‌آموزان با نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بر تبیین فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در این فرصت مغتنم برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دهه مبارک فجر استان تهیه و تدوین شیوه‌نامه بزرگداشت دهه مبارک فجر و ارسال آن به واحد‌های اداری و آموزشی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی، برگزاری ویژه برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان و نواخته شدن زنگ انقلاب در کلیه مدارس همزمان با 12 بهمن‌ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را از شاخص‌ترین برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

عرفانی‌نسب شرکت گسترده و پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و اجرای سرود توسط گروه همسرایان فجر در این روز، حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در میهمانی لاله‌ها، برگزاری برنامه دیدار یاران و دیدار از خانواده‌های معزز شهدای گرانقدر، افتتاح پروژه‌های آموزشی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و قرآنی در بین دانش‌آموزان و فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد.

وی با تاکید بر نقش محوری دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر و با بیان اینکه تمام برنامه‌ها باید معطوف به دانش‌آموزان باشد بر نقش خانواده‌ها و اولیای گرامی در اجرای برنامه‌ها و مشارکت آنان به خصوص در ویژه‌برنامه‌های مدارس و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تشکیل کمیته‌های متناظر در سطح ادارات و مدارس و همکاری کلیه دست‌اندرکاران و فرهنگیان در اجرای مراسم به‌ ویژه در مدارس روستایی را خواستار شد و ضمن تاکید بر نظارت و ارزیابی فعالیت‌های این ایام از ابتدا تا پایان گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فعالیت‌های پیش‌بینی شده مطابق روز شمار دهه فجر اجرا شود. 

انتهای پیام/79007/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول