اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری 160 برنامه فرهنگی و هنری در همدان

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از اجرای 160 عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در استان خبر داد.

برگزاری 160 برنامه فرهنگی و هنری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا جوادی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان همدان اظهار کرد: در ایام دهه فجر بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در استان برگزار می‌شود.

وی گفت: جنگ شادی در مجتمع شهیدآوینی، برپایی نمایشگاه کتاب، شانزدهمین جشنواره موسیقی استان، افتتاح انجمن پروین‌خوانی(ویژه بانوان) از برنامه‌های قابل اجرا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب در 55 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری هجدهمین جشنواره ادبی استان در کبودراهنگ، برگزاری جشنواره شعر فجر استان در اسدآباد و برپایی نمایشگاه تجسمی در همه شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برپایی نمایشگاه روزشمار انقلاب در فامنین، برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با حضور ناشرانی از استان‌های اصفهان، مشهد و قم در شهرستان‌های استان در دهه فجر خبر داد.

جوادی تأکید کرد: همه سازمان‌ها و نهادها باید در راستای معرفی انقلاب اسلامی و تبیین آن در جامعه به ویژه در میان نسل چهارم تلاش کنند.

در این جلسه نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پروش، حوزه علمیه، شهرداری، صدا و سیما، دانشگاه آزاد، دانشگاه بوعلی سینا، اسناد ملی و کتابخانه غرب کشور و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه‌های خود را برای برگزاری در ایام دهه فجر ارائه کردند.

انتهای پیام/89031/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول