اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

حفاری‌ها در شهرستان دشتی تا 15 اسفندماه باید تمام شود

فرماندار دشتی بر اتمام حفاری‌های مختلف در شهرهای شهرستان دشتی به ویژه شهر شنبه تا 15 اسفندماه تاکید کرد.

حفاری‌ها در شهرستان دشتی تا 15 اسفندماه باید تمام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان دشتی از تمام دستگاه‌ها در شهرهای خورموج، بادوله، کاکی و شنبه خواست که عملیات حفاری‌ها و ترمیم معابر در شهرها را تا 15 اسفند پایان دهند.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: عملیات حفاری کوچه‌ها و خیابان‌ها در شهرستان باید تا 15 اسفند باید به پایان برسد و از این بابت مشکلی در چهار شهر شهرستان دشتی نداشته باشیم و پیمانکاران نیز در این زمینه هوشیار باشند.

وی بر پاکسازی مسیر حفاری‌ها و هماهنگی با پلیس راهور تاکید کرد و گفت: برای انجام حفارهای‌ها با شهرداری‌ها هماهنگ و صورتجلسه تنظیم شود و حجم کار، مبلغ خسارت بابت حفاری مشخص و طبق صورتجلسه باید اقدام صورت گیرد.

هاشمی تاکید کرد: دستگاه حفار پس از عملیات حفاری باید مطالبات شهرداری را بپردازد تا مردم دغدغه در این زمینه نداشته باشند. مردم محله مسجد جامع تا کمیته امداد درخواست گاز‌رسانی به منازل خود کرده‌اند که انتظار می‌رود اداره گاز استان نسبت به گاز‌رسانی شهروندان خورموجی تامین اعتبار کنند تا مشکل گازرسانی به  منازل مسکونی که در مسیر خیابان مسجد جامع، غرب خیابان شهید مطهری، شمال و شمال غرب میدان شهید مهدوی تا بلوار بسیج به طول بیش از هفت کیلومتر مرتفع شود.

هاشمی به تاسیسات زیربنایی در شهر شنبه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از تصویب نهایی طرح هادی شهر شنبه طرح مبلمان شهری این شهر انجام شود.

هاشمی تاکید کرد: در شهر شنبه خیابان‌ها نیاز به ترمیم و تغییر عرض دارند که انتظار می‌رود شبکه‌هایی که نیاز به جابجایی دارد قبل از عملیات آسفالت اقدام کنند و تا 15 اسفند به اتمام برسانند. پیش‌بینی می‌کنیم امسال نسبت به سال‌های گذشته مسافران نوروزی بیشتر به شهر شنبه سفر کنند و باید از هم‌اکنون نسبت به پذیرایی مهمانان نوروزی اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: 3 میلیارد تومان اعتبار برای شهر شنبه اختصاص یافته است و در هر محله‌ای که می‌خواهند تاسیسات زیربنایی انجام دهند طوری طراحی شود که دوباره‌کاری صورت نگیرد.

هاشمی از برگزاری مراسم متوفیان زلزله در 20 فروردین ماه در شهر شنبه خبر داد و گفت: باید به شهر شنبه به صورت ویژه نگاه کرد و ممکن است از اول فروردین ماه مسافرت‌ها به شهر شنبه آغاز شود و به دستگاه‌های حفار ابلاغ شود که در روستاهای بخش شنبه و طسوج با نظارت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی حفاری‌ها صورت گیرد و در نیمه اسفند ماه تمام عملیات‌های حفاری به اتمام برسد.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول