اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات والیبال دسته اول جام ولایت

دلیران دشتی مقابل پاس قوامین تهران به برتری رسید

از دور برگشت مسابقات والیبال جام ولایت، تیم والیبال دلیران دشتی موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود پاس قوامین تهران را شکست دهد.

دلیران دشتی مقابل پاس قوامین تهران به برتری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، تیم والیبال دلیران دشتی امشب مرحله برگشت مسابقات والیبال جام ولایت را با پیروزی آغاز کرد.

تیم والیبال دلیران دشتی که در ست اول هفت بر یک از پاس قوامین عقب بود با حمایت‌های بی‌دریغ تماشاگران خود در امتیاز 10 بر 10 به هم رسیدند اما این تیم پاس قوامین بود که موفق شد این ست را با نتیجه 25 بر 23 دشتی را شکست دهد.

با مدیریت مربی فهیم و حمایت‌های پی‌درپی تماشاگران، تیم دلیران دشتی به خود آمد و ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 از آن خود نمود.

در ست سوم تیم دلیران دشتی اجازه خودنمایی به بازیکنان جوان پاس قوامین نداد و موفق شد این ست را نیز با نتیجه 25 بر 17 از آن خود کند.

در ست چهارم هر چند تیم دلیران دشتی با نتیجه 22 بر 14 از تیم پاس قوامین جلو بود اما با چند سرویس موفق شد به امتیاز 16 برسد اما این پایان بازی نبود و تیم دلیران دشتی با بهره‌گیری از بازیکنان خود موفق شد با نتیجه 25 بر 18 پاس قوامین تهران را شکست دهد تا اولین بازی خود را با برد شیرین آغاز کرده باشد.

انتهای پیام/66001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول