اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌و‌گو با فارس:

3 فرنگی‌کار نوجوان قمی در بین برترین‌های کشور قرار گرفتند

دبیر هیئت کشتی استان قم از حضور 3 کشتی‌گیر آینده‌دار قمی در بین برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

3 فرنگی‌کار نوجوان قمی در بین برترین‌های کشور قرار گرفتند

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: علاوه بر اینکه شاهد موفقیت فرنگی‌کاران قمی در کسب 2 نشان طلا و برنز پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان کشور بودیم، یکی دیگر از کشتی‌گیران مستعد تیم اعزامی هیئت قم در بین پنج نفر برتر وزن خود قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران قمی در 10 وزن و در تلاش برای کسب مدال به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اعزام شدند و حاصل تلاش آن‌ها کسب 2 نشان طلا و برنز این پیکارها بود که به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: تیمی قوی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور راهی تبریز شده بود و در تلاش برترین‌های کشتی قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز، سرانجام کشتی‌گیران اوزان 32 و 53 کیلوگرم بر روی سکو قرار گرفتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، علیرضا نجاتی و علی‌اصغر شهبازی 2 فرنگی‌کار شایسته تیم نوجوانان قم موفق به کسب مدال‌های برنز و طلا شدند.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این دوره از پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی همچون دوره‌های قبل مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی با کیفیتی مطلوب و سطح بسیار بالا از نظر فنی به انجام رسید و مدال طلای علی‌اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم به دست آمد.

رضایی عنوان کرد: یکی دیگر از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی قم در مسابقات قهرمانی کشور یعنی علیرضا نجاتی نیز توانست در وزن 42 کیلوگرم صاحب نشان برنز شود و این رقابت‌ها در اوزان مختلف به منظور شناخت برترین‌های کشور در حالی پایان یافت که عملکرد تمام کشتی‌گیران قم در مجموع مثبت بود.

وی افزود: رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان حاضر در این دوره از مسابقات در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شد در حالی که تیم قم با ترکیب کامل راهی این پیکارها شده بود و در وزن 63 کیلوگرم توسط حسام جعفری رتبه پنجم را از آن خود کرد تا بدین ترتیب در اوزان 42، 63 و 100 کیلوگرم دارای سه نماینده در بین برترین‌های این دوره از مسابقات باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم در پایان با اشاره به رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها افزود: تیم‌های خوزستان، فارس، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و تهران به ترتیب اول تا ششم شدند ضمن اینکه فنی‌ترین کشتی‌گیر محمدرضا رستمی در وزن 58 کیلوگرم از فارس بود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول