اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی همدان:

221 هزار نفر در همدان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تأمین اجتماعی همدان با اشاره به افزایش 6 درصدی تعداد افراد زیر پوشش در استان گفت: بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی استان از 208 هزار نفر در سال گذشته به 221 هزار نفر طی امسال افزایش یافته است.

221 هزار نفر در همدان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند

محمد عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افزایش 6 درصدی تعداد افراد زیر پوشش استان اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته تا آبان ماه امسال تعداد بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی استان از 208 هزار نفر به 221 هزار نفر افزایش داشته است.

وی افزود: بیمه‌شدگان اختیاری شامل مشاغل آزاد، رانندگان، قالیبافان، کارگران ساختمانی و بیمه‌شدگان توافقی نیز طی امسال افزایش داشتیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به کاهش 9 درصدی بیمه هنرمندان و نویسندگان بیان داشت: تعداد بیمه‌شدگان هنرمند و نویسنده از 638 نفر به 579 نفر کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: تعداد کارگران بیمه‌شده اجباری نیز با توجه به تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و تعدیل نیرو از 124 هزار نفر به 118 هزار نفر کاهش یافته است.

عسگری با بیان اینکه هر چهار ماه یک بار از یکی از کارگاه‌ها بازرسی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: از آبان ماه سال گذشته تا آبان ماه امسال 4.4 درصد معادل 5 هزار و 500 نفر از تعداد کارگران بیمه‌شده اجباری کاسته شده است.

وی ادامه داد: در بیمه اختیاری نیز با 22.5 درصد افزایش تعداد بیمه‌شدگان از 7 هزار و 199 نفر به 8 هزار و 821 رسیده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی همدان با اشاره به افزایش 45 درصدی بیمه قالیبافان در سطح استان گفت: بیمه قالیبافان نیز از 13 هزار و 200 نفر به 19 هزار و 200 افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی یادآور شد: بیمه کارگران ساختمانی نیز با 25 درصد افزایش از 13 هزار و 300 نفر به 16 هزار و 700 نفر در سال جاری رسیده است.

عسگری اظهار کرد: بیمه یک‌هزار و 500 کارگر ساختمانی نیز تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد تا سهمیه استان در سال جاری به 4 هزار و 500 نفر برسد.

وی با اشاره به بیمه رانندگان بیان داشت: تعداد رانندگان زیر پوشش بیمه نیز از 27 هزار نفر به 32 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: بیمه مشاغل آزاد نیز از 17 هزار نفر به 19 هزار و 700 نفر در سال جاری رسیده است.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول