اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کازرون:

722 خانوار زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند

مدیر کمیته امداد کازرون از قرار گرفتن 722 خانوار مددجوی شهری و روستایی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی خبر داد.

722 خانوار زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: خانوارهای زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی شامل مددجویان مجری طرح خودکفایی، زنان روستایی و زنان سرپرست خانوار شهری زیر 50 سال سن بوده که بابت حق بیمه آنان این نهاد تاکنون 4 میلیارد و 900 میلیون ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: در سال جاری 493 میلیون ریال در زمینه‌های بهداشت، کمک به سالمندان بیمار، بیماران خاص و درمان مددجویان توسط کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون هزینه افزون بر 900 میلیون ریال برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش، آموزش خانواده برای یک‌هزار و 291 خانواده در زمینه‌های گوناگون و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای به همین تعداد افراد را از اقدامات فرهنگی این نهاد در 9 ماهه گذشته برشمرد.

شفیعی، اعزام 629 دانش‌آموز، دانشجو و دختران در شرف ازدواج به مشهد مقدس، مرقد امام راحل، جمکران و راهیان نور و هزینه 493 میلیون ریال در زمینه‌های بهداشت، کمک به سالمندان، بیماران خاص و درمان مددجویان را از دیگر اقدامات 9 ماهه این نهاد عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: یک‌هزار و 35 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کازرون قرار دارند که 550 نفر آنان یتیم هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون در پایان گفت: 7 هزار و 631 خانوار در سطح این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد امام قرار دارند که از این تعداد 4 هزار و 340 خانوار زن سرپرست خانوار هستند که در 9 ماهه نخست امسال 31 میلیارد و 909 میلیون ریال مستمری به آنان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول