اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد

صرف 5/45 میلیارد ریال برای بیمه‌های اجتماعی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 45 میلیارد و 500 میلیون ریال طی 9 ماهه امسال برای بیمه‌های اجتماعی مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه شد.

صرف 5/45 میلیارد ریال برای بیمه‌های اجتماعی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی مددجویان و ارتقای سطح اعتماد به نفس و حفظ منزلت اجتماعی آنان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: ورود بیمه‌های اجتماعی تحول عظیمی در کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد محسوب می‌شود که به همین منظور تعداد 6 هزار و 639 خانوار با جمعیت بالغ بر 16 هزار و 433 مددجوی تحت حمایت از بیمه اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

حسین‌پور با بیان اینکه هم اکنون بیش از 2 هزار و 220 زن سرپرست خانوار زیر 50 سال در سطح استان از بیمه‌های اجتماعی بهره‌مند هستند تصریح کرد: 4 هزار و 419 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال نیز از مزایای بیمه‌های اجتماعی برخوردارند.

وی از بیمه‌های اجتماعی به عنوان یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان نام برد و آن را یکی از مهم‌ترین پارامترهایی دانست که زمینه برخورداری خانواده‌ها از آتیه مناسب را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول