اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

بخش خصوصی در میناب مایل به سرمایه‌گذاری نیست

امام جمعه میناب گفت: به علت فراهم نبودن شرایط، بخش خصوصی در میناب مایل به سرمایه‌گذاری نیست.

بخش خصوصی در میناب مایل به سرمایه‌گذاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام میرزاحسین معتمدی‌فر امشب در نشست شورای اداری میناب سفر مسئولان به نقاط مختلف کشور را یک اصل قرآنی دانست و با بیان این که قصه‌های قرآن هدف‌دار است، اظهار داشت: در نظام اسلامی مسئولان موظف هستند به این اصل عمل کنند.

وی افزود: اگر قرار است رئیس جمهور در سفر به استا‌ن‌ها در شهرستان‌ها نیز حضور یابد، انتظار می‌رود سفرش به میناب قطعی شود.

معتمدی‌فر در ادامه با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌ها اولویت با میناب است، دلایل آن را مشکلات شهری، شاخص جمعیت، نقش استراتژیکی، نیروی انسانی و انقلابی بودن میناب عنوان کرد و گفت: میناب با وجود اینکه به عنوان دومین شهرستان هرمزگان مطرح است ولی بیشترین و بزرگترین مشکلات را دارد.

امام جمعه میناب ادامه داد: میناب ثقل تشیع استان است و در بخش‌های کشاورزی، امنیت و دیگر حوزه‌ها نقش استراتژیک دارد که همواره مورد توجه رئیس جمهور است.

وی همچنین با بیان اینکه در میناب نیروی انسانی توانمند و کارآمد وجود دارد، اظهار داشت: مسئولیت بسیاری از پست‌های کلیدی و حساس در هرمزگان به عهده نیروهای توانمند مینابی است.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح بخشی از مشکلات موجود در میناب بیان کرد: با حفظ احترام برای همه خدمتگزاران در دوره‌های مختلف، مردم میناب وعده‌های زیادی شنیده‌اند که کمتر به آن عمل شده است.

وی پروژه استخر شنا و مسیر میناب تا دوراهی رودان را نمونه بارز وعده‌های عملی نشده در میناب ذکر کرد و افزود: وعده و عمل باید با هم آمیخته باشد.

امام جمعه میناب تصریح کرد: مسئولان نباید در سفرهای خود بیش از توان، مطالبات ایجاد کنند.

وی همچنین با تاکید بر ارائه پاسخ‌های مناسب به نامه‌ها و مکاتبات مردمی بیان کرد: پاسخ مسئولان به مردم باید توام با صداقت، مناسب و قانع‌کننده باشد.

معتمدی‌فر کمبود آب کشاورزی و باغات و احیای نخیلات مردم را مهمترین مشکل در میناب ذکر کرد و افزود: اگر تاکنون در هر سفر مسئولان تنها یک مشکل از میناب حل می‌شد دیگر این شهر مشکلی نداشت.

امام جمعه میناب در ادامه ناامنی، نبود بستر مناسب اشتغال، مبلمان شهری و پروژه‌های ناقص و انجام نشده را از دیگر مشکلات موجود در میناب ذکر کرد و گفت: سفر مسئولان به یک منطقه باید به گونه‌ای باشد که مردم برکات آن را در کوتاه‌ترین زمان احساس کنند.

وی گفت: مردم میناب انتظار دارند اگر رئیس جمهور در این شهرستان حضور پیدا کرد برای آنان وقت بگذارد و امکان دیدار و ملاقات برای اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، روحانیون و نخبگان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در میناب به دلیل نبود زیرساخت‌ها و فراهم نبودن شرایط، بخش خصوصی مایل به سرمایه گذاری نیست و هنوز شرایط برای ورود بخش خصوصی مهیا نیست گفت: شهرستان میناب تاکنون به دلیل عدم توجه به این موضوع ضرر و زیان فراوانی دیده است.

وی شبکه گاز و راه‌آهن را نیاز اساسی میناب عنوان کرد و افزود: در میناب باید پروژه‌هایی که دولتی است اجرایی شود.

انتهای پیام/88004/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول