اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از پدیده پرتاب دیسک کشور

کشت و صنعت اسپانسر تیم‌های ورزشی باشد

معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: کشت و صنعت به عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم می‌تواند اسپانسر مناسبی برای رشته‌های مختلف ورزشی باشد تا تیم‌ها بتوانند درخششی در سطح ملی و جهانی داشته باشند.

کشت و صنعت اسپانسر تیم‌های ورزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد احدزاده عصر امروز در مراسم تجلیل از پدیده پرتاب دیسک کشور در پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین معضلات و مشکلات ورزش منطقه پارس‌آباد نبود اسپانسرهای مالی و حامیان تیم‌های ورزشی است که این خود بر مشکلات و دغدغه‌های این حوزه دامن زده و روز به روز نیز به تضعیف ورزش منجر شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ما برای حضور موفق در عرصه‌های استانی، ملی و حتی جهانی به حمایت‌های جدی و پشتیبانی‌های مالی نیاز دارند که مجموعه کشت و صنعت مغان می‌تواند با سوددهی و درآمدزایی مناسب به عنوان اسپانسر این تیم‌ها تعیین شده و انجام وظیفه کنند.

احدزاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: شهرستان پارس‌آباد قطب ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان اردبیل است که تاکنون از این شهرستان ورزشکاران مستعد زیادی به پایگاه‌های قهرمانی و تیم‌های ملی راه یافته و اخیراً نیز یکی از نوجوانان این شهرستان در مسابقات پرتاب دیسک توانست صحنه غرورآفرینی را به وجود آورده و بستر یک حرکت تحولی را فراهم آورد.

‌معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد اضافه کرد: ما اگر می‌خواهیم این استعدادها شکوفا شده و جلوی هدر رفت این استعدادها گرفته شود باید به قابلیت‌ها و توانمندی‌های ورزشکاران خود ایمان داشته باشیم و با تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بکوشیم تا ورزش این منطقه به جایگاه اصلی و واقعی خود باز گردد.

وی این شهرستان را در رشته‌های نظیر فوتبال، رشته‌های رزمی، کشتی و دوومیدانی از مستعدترین و مطلوب‌ترین مناطق برشمرد و بیان کرد: ما در رشته‌های ورزشی پایه ضروری است سرمایه‌گذاری واقعی را داشته باشیم تا در آینده بتوانیم ورزشکاران مستعدی را معرفی کرده تا در سطح ملی نام و نشانی برای خود پیدا کنند.

در این مراسم که در استادیوم شهید کلانتری پارس‌آباد و در محل تمرین این قهرمان نوجوان ارزنده پرتاب دیسک کشور انجام شد با اهدای هدایایی از محمود منصوری تجلیل شد.

محمود منصوری با پرتاب 64.5 متر رکورد رشته پرتاب دیسک نوجوانان کشور را به دست آورده و آن را در اختیار دارد.

انتهای پیام/62004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول