اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تقویت بنیه ورزش با اسپانسر امکان‌پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه و تقویت همه‌جانبه ورزش به شکل کمی و کیفی با جذب اسپانسر و حمایت‌های مالی بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

تقویت بنیه ورزش با اسپانسر امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج اظهار داشت: بخش خصوصی بخش منفعت محور است و بر همین اساس تضمین منافع بخش خصوصی در جلب آنها به ورزش مؤثر است.

وی تصریح کرد: برای جذب اسپانسرهای ورزشی می‌بایست این حق را برای حامیان مالی و سرمایه‌گذاران قائل شویم که آنها نسبت به بازگشت سرمایه و سود و منفعت خود حساس باشند.

پازاج در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل در بخش ورزش حرفه‌ای و قهرمانی به دلیل نبود صنایع بزرگ و حامیان مالی با وجود داشتن ظرفیت‌های کافی از جایگاه واقعی خود فاصله دارد.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون 20 فوتبالیست استان در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور حضور فعال و درخشان دارند همچنین بیش از 20 ورزشکار حرفه‌ای استان در رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی و ووشو در سطح اول مسابقات کشوری و در تیم‌های استان‌های دارای صنایع و کارخانجات بزرگ فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: در صورت وجود حامیان مالی این ورزشکاران می‌توانستند در تیم‌ها و باشگاه‌های استان اردبیل فعال باشند و این امر ظرفیت ورزش حرفه‌ای ما را افزایش داده و موجب تقویت و تشویق علاقمندان به ورزش در استان شود.

پازاج در ادامه یادآور شد: وظیفه اصلی اداره کل ورزش و جوانان نهادینه کردن ورزش‌های همگانی و ترغیب خانواده‌ها برای حضور در برنامه‌های ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: برای هموار کردن مسیر حضور حامیان مالی در عرصه ورزش و در بعد حرفه‌ای و قهرمانی باید قوانین حمایتی از سرمایه‌گذاران تدوین و برخی از مقررات دست و پا گیر اصلاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای اجرای وظایف نظارتی و حمایتی خود از بخش خصوصی به همراه دیگر دستگاه‌های دولتی ذیربط با ارائه تسهیلات و حمایت‌های قانونی بستر مناسب را برای حضور بخش خصوصی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول