اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد:

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد 850 دانشجو دارد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد گفت: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی شهرداری بروجرد در حال حاضر با850 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و بهره‌گیری از 130 استاد در حال فعالیت است.

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد 850 دانشجو دارد

 امیر درخشش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: حدود 100 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی تا پایان نیم سال تحصیلی اول 93 - 92 و 200 دانشجو نیز تا پایان این سال تحصیلی در چهار رشته و 16 گرایش از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد از پذیرش دانشجو در این دانشگاه برای نیم سال دوم تحصیلی 93 -92 خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد تمدید شد.

درخشش اظهار کرد: این دانشگاه در رشته‌های تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات، خدمات رایانه‌ای در شهرداری، مهندسی فناوری معماری، بافت‌های فرسوده و مرمت، مهندسی فناوری عمران، نقشه‌برداری، مهندسی فناوری عمران، ساختمان‌سازی و مهندسی فناوری عمران، حمل و نقل شهری بدون آزمون و در رشته‌های کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا تاریخ 21 دی ماه 92 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بروجرد به نشانی انتهای بلوار بهشت جنب ورزشگاه ذوالفقار (شهربازی سابق) و یا تماس با شماره تلفن‌های 2-5307001 0662 اقدام به کسب اطلاعات بیشتر کنند.

انتهای پیام/2304/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول