اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر خبر داد

تحویل 160 واحد مسکن مهر در نوشهر

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر گفت: 160 واحد پروژه مسکن مهر 232 واحدی نیرنگ شهرستان نوشهر تحویل داده شد.

تحویل 160 واحد مسکن مهر در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، درویش‌علی میار امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای ایستگاه لرزه‌نگاری در نیمور کجور، تکمیل ساختمان ثبت احوال کجور، افتتاح 637 واحد از 890 واحد مسکن مهر نوشهر در قالب دولتی و خودمالک و بررسی بیش 50 پرونده معماری و شهرسازی در کمیته فنی شهرستان و تشکیل کمیسیون ماده پنج از دیگر فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی در بخش مسکن و شهرسازی است.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر در 9 ماهه‌ سال جاری در بخش راهداری اشاره کرد و افزود: احداث پل خیرسر نوشهر با دهانه‌ 30 متر و پیشرفت فیزیکی 70 درصدی، احداث پل کینس کجور با دهانه‌ 20 متر و پیشرفت 70 درصدی، اجرای آسفالت راه روستایی لشکنار کجور به‌طول سه کیلومتر و روستای  حوضکتی به‌طول یک کیلومتر و اجرای روکش آسفالت راه روستایی خیرسر ـ سنگ‌تجن به‌طول دو کیلومتر از فعالیت‌های این اداره است.

میار اعلام داشت: پروژه بهسازی و تعریض محور بین وبرکن، احداث پل دسترسی موقت باکسی راه روستایی خیرسر، احداث زیرگذر کمربندی نوشهر جنب آتش‌نشانی، احداث زیرگذر جنب پمپ بنزین صلاح الدین‌کلا، لق‌گیری و رهاسازی سنگ‌های معلق در محور دوآب ـ کجور، ترمیم موضعی و مقطعی رویه آسفالتی در نقاط مورد نیاز، تعریض و شانه‌سازی و پیچ‌بری، ریزش‌برداری و علف‌تراشی محور اصلی و فرعی کجور، تنقیه و لایروبی پل‌ها و آبروها در محور دوآ ـ کجور و خاکریزی جزیره میانی محور نوشهر ـ رویان از دیگر فعالیت‌های مهم اداره راه و شهرسازی نوشهر در بخش راهداری است.

وی احداث کانال آب به ‌طول 400 متر در بالادست روستای سنگ‌سرا، لایروبی رودخانه ملکار، لایروبی و رسوب‌برداری پل‌های عزت ـ صلاح‌الدین کلا - کردیکلا ـ گردکل و سنگ‌تجن، اجرای 98 کیلومتر خط‌کشی‌های گرم و سرد و نگهداری روشنایی به ‌طول 22 کیلومتر و اجرای آن به‌ طول پنج کیلومتر را از دیگر عملکردهای این اداره برشمرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی نوشهر به عملکردهای این اداره در بخش حریم اشاره کرد و اذعان داشت: 160 مورد اخطار و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تخریب 30 مورد از ساختمان و دیوارهای غیرمجاز، جلوگیری از 40 مورد حفاری غیرمجاز، برچیدن بیش از یک‌هزار و 800 مورد تابلوها و بنرهای غیرمجاز و برخورد با یک‌هزار و 500 مورد سد معبر و دپوی مصالح ساختمانی و ابزار آلات ساختمانی از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش حریم است.

وی خاطرنشان کرد: مسدود کردن ورودی به دریا و رودخانه‌ها به‌علت برداشت شن و ماسه غیر مجاز تراکتور و کامیون در چهار مرحله(ورودی چهار پل و دریا ـ علی‌آباد عسگرخان ـ توسکاتک ـ وازیوارو عالم‌کلا) و جمع‌آوری 120 مورد وانت‌بارهای عرضه میوه‌جات و ... نیز از عملکردهای اداره راه و شهرسازی نوشهر در 9 ماهه‌ امسال بود.

انتهای پیام /86019/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول