اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

پرداخت ماهانه 590 میلیون ریال به مددجویان «کجور» نوشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نوشهر گفت: با توجه میزان جمعیت زیر حمایت کمیته امداد امام(ره ) در کجور، ماهانه 590 میلیون ریال مستمری به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت می‌شود.

پرداخت ماهانه 590 میلیون ریال به مددجویان «کجور» نوشهر

 رفیع خانکِشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) به‌عنوان موسسه عام‌المنفعه و بزرگ‌ترین نهاد حمایتی در کشور است.

وی با بیان اینکه این کمیته دارای خدمات بسیار فراوانی است افزود: کمیته امداد شهرستان نوشهر 3 هزار و 700 خانواده را زیر پوشش خود دارد و به‌طور میانگین 2/3 درصد جمعیت استانی زیر حمایت کمیته امداد امام(ره) در سطح استان هستند.

مدیر کمیته امداد نوشهر تصریح کرد: از مجموع 3 هزار و 700 خانواده‌ای که در نوشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، 1400 خانواده زیر پوشش در نوشهر فقط ویژه کجور است و در مجموع حدود 6 درصد جمعیت نوشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

وی اظهار داشت: با توجه میزان جمعیت زیر حمایت کمیته امداد امام (ره‌) در کجور، ماهانه 590 میلیون ریال مستمری به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت می‌شود.

خانکِشی با اشاره به اینکه در طول دو سال خدمتم در کمیته امداد همواره سعی کردیم تا بخش کجور را ویژه ببینیم گفت: بین تمامی 1400 خانوار کجوری زیر پوشش این نهاد در دو سال گذشته سبد غذایی توزیع شد که در این باره مسئولان شهرستان نوشهر و بخش کجور و شوراها و دهیاران همکاری و همراهی بسیار خوبی را داشتند.

این مسئول تصریح کرد: در سطح شهرستان نوشهر به میزان یک هزار و 750 کیلوگرم مرکبات به‌عنوان زکات جمع‌آوری شد که آن را در شب یلدا بین خانواده‌های‌های زیر پوشش در بخش کجور توزیع کردیم.

وی افزود: در 9 ماهه امسال در راستای تهیه جهیزیه به میزان 250 میلیون ریال برای 25 نوعروس تحت حمایت و هر نفر به مبلغ 10 میلیون ریال مساعدت بلاعوض شد و 12 هدیه شامل لوازم خانگی و... به دامادها اهدا شد.

انتهای پیام/‌86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول