اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

اختصاص 75 میلیارد ریال به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

شهردار نوشهر گفت: 75 میلیارد ریال اعتبار به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اختصاص یافت که این اعتبار صرفا برای تاسیسات این نیروگاه اختصاص یافته است.

اختصاص 75 میلیارد ریال به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

فرهاد بنی‌‌شیخ‌اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر درباره آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اظهار داشت: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر یک پروژه ملی است و نیازمند اعتبارات ملی برای تکمیل آن است.

شیخ‌اسلامی افزود: اجرای این پروژه به ‌صورت قراردادی مشترک بین یک شرکت چینی و ایران است که 60 درصد آن مربوط به ایران و 40 درصد نیز مربوط به طرف چینی است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اصلاحیه در این قراردادنامه، مقرر شد تا ظرف 21 ماه آینده سه سالن اصلی این نیروگاه به‌طور کامل به ما تحویل داده شود.

شهردار نوشهر اظهار داشت: 75 میلیارد ریال اعتبار نیز به نیروگاه زباله‌سوز نوشهر اختصاص یافت که این مبلغ صرفا برای تاسیسات این نیروگاه اختصاص یافته است.

این مسئول درباره  احداث ابنیه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر خاطرنشان کرد: برای احداث ابنیه نیازمند 140 میلیارد ریال اعتبارات ملی است که هنوز این رقم اختصاص نیافته است.

وی افزود: هر زمان اعتبارات مربوط به احداث ابنیه نیروگاه زباله‌سوز برسد سریعا نسبت به احداث ابنیه آن اقدام می‌کنیم.

شیخ‌الاسلامی درباره میزان تولید روزانه زباله در نوشهر گفت: روزانه به‌طور میانگین 120 تن زباله در نوشهر تولید می‌شود که این رقم در ایام تعطیلات نوروز و تابستان تا 200 تن در روز نیز می‌رسد.

شهردار نوشهر افزود: نیروگاه زباله‌سوز نوشهر دارای دو خط زباله سوز 100 تنی است که جوابگوی میزان زباله‌های تولیدی از 120 تا 200 تن است.

وی بیان داشت: نیروگاه زباله‌سوز‌‌ نوشهر تا دو مگاوات برق نیز تولید می‌کند.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول